Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Riannet

• Auteur

..over vooroordelen gesproken….
    Ik dacht dus dat jij in één of andere reformatorische hoek te vinden zou zijn …
    Maar ik lees dat je in de baptisten/evangelische hoek zit. Very nice. (anders was het ook oke geweest hoor). Maar ik ben ook baptist/evangelisch aangelegd.
    Kom je in een bekende gemeente? (hihi, moet wel heel bekend zijn wil ik het in de randstad kennen, maar je weet maar nooit)
    Nelleke

#3709460 Quote

o ja, als je het er liever niet  op  het forum  over hebt je mag het anders ook over de mail gooien.
    phira80@hotmail.com

#3709463 Quote

Hoi Nelleke,
    Ik reformatorisch? Nee joh! Woon wel in Veenendaal maar dat zegt niet alles… HEb overigens helemaal geen problemen met ze hoor, maar ik zou me er niet thuisvoelen. Ik ben opgegroeid in Berea Apeldoorn (staat helemaal los vd andere Berea's), daarna naar de Baptisten in Ede verhuisd, Hans leren kennen, daarna een paar jaar Evangeliegemeente de Regenboog in Veenendaal, en sinds heel kort de Veenendaalse baptisten…JIj komt in die hele grote gemeente in Hoofddorp toch?
    Groetjes, Rianne

#3709469 Quote

Ja dat klopt. En er is pas een hoofdpersoon uit onze gemeente (Meerkerk) naar Veenendaal verhuisd. Dus wellicht schuift ie binnenkort bij jullie aan.
    Misschien ken je 'm wel. Kees Kraayenoord. Hij is een bekende gospel-artiest.
    En anders jammer dan.
    Maar goed. Wel grappig dat je je zo kan vergissen! Niet dat het erg is hoor. (toch?)

#3709473 Quote

Ik ken hem van naam ja. Hij zal wel naar de Regenboog gaan, daar zitten Ralph van Manen en Gerald Troost ook. Bij de bappen zit Jan Visser, van Liedjes rond de Bijbel en de nodige Opwekkingsnummers. Tis hier een gospelrijke regio, in Ede zitten er ook een stel.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct