Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

we gaan naar disneyland Parijs….

• Auteur

Mijn schoonouders hebben ons uitgenodigd voor 3 dagen en 2 nachten in disneyland Parijs. Ze zijn in maart 40 jaar getrouwd. Dus rond die tijd gaan we.

Het is heel dubbel. Ik vind het helemaal geweldig, maar ook helemaal eng….
    Mijn schoonmoeder en ik liggen elkaar nl niet…
    als ik haar stem hoor, krijg ik echt kippevel..
    Ze zien onze kinderen ongeveer 1x in de 2 a 3 maanden, terwijl ze heel dicht bij wonen, maar zijn altijd meer met zichzelf bezig en mijn man zijn broertje met zijn kinderen. (hij heeft de lang gewenste dochter….en wij 3 jongens….)

Dus dit verbaast mij enorm, al weet ik wel dat er in de familie al heel wat keer tegen ze gezegt is "je moet lekker met die kinderen naar eurodisney gaan…."

Dus helemaal geweldig, vooral voor Sam (7) en Mick (5) wat zullen ze genieten
    en ik…ik hou me netjes …zoals ik nu al jaren doe, En ik ga genieten met z;n allen!!!!!!!!!!!

En eigenlijk denk ik…we zijn daar voortdurend bezig…moet toch lukken…als ze zich tenminste niet zo bemoeien met de kinderen wat ze wel en niet mogen…

Gek he, dat je zoiets moois krijgt…en dan toch het ook eng vindt…om 3 hele dagen met ze op te trekken….

maar ….WIJ GAAN NAAR DISNEY….ik kan nu al genieten van de magie…en van mijn jongens die deze magie gaan meemaken……ik kan zelf nl erg meegaan in sprookjes….dus helemaal leuk!

groetjes Pas
    mv Sam, Mick en Chris

#3709498 Quote

wow Euro Disney is errug gaaf, vooral voor de iets oudere kinderen!

kan me heel goed voorstellen dat je er tegenop ziet met zulke schoonouders, zitten jullie wel apart met overnachten? dat geeft dat iig wat rust…

liefs Jenneke

#3709499 Quote

Hoi Pas,

Leuk om te lezen dat jullie ook naar Disneyland gaan. Wij gaan ook in maart 2008 op uitnodiging van mijn   ouders. Wij gaan in de eerste week van maart 4 dagen. Jammer dat je niet zo heel goed met je schoonouders door de deur kunt, maar wel fantastisch dat ze samen met jullie naar Parijs gaan.

Groetjes Jolanda

#3709521 Quote

Wat leuk zeg! Gewoon gezellig plezier maken met z'n allen en als je even afstand wil dan kan dat toch? Het is daar groot genoeg. Enne oordopjes meenemen! Hahaha.

Groetjes,
    Nelly.

#3709544 Quote

Ik ken het gevoel!! Wij gaan in februari een week met mijn schoonouders weg….. Heb nu al de zenuwen. Ik zie ze al veeeel te vaak 1x in de 14 dagen, op zondag. Maar probeer je maar lekker te richten op je mooie kindjes en die heerlijke blije smoeltjes, aar put je vast genoeg kracht uit om je er doorheen te slaan!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct