Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

En weer een nieuwe erbij

• Auteur

Hallo ik zou ook graag mee willen beppen over van alles en nog wat! Ik ben zelf moeder van Mindy (10-09-2006) en geniet met volle teugen van Mindy.
    Ik val dan ook gewoon met de deur in huis, ben gister bij het CB geweest en Mindy gaat nu sinds kort staan maar echt lopen rond de tafel doet ze nog niet, wel aan de hand maar al helemaal niet los. Nou zei die miep op het CB dat we over 2 maanden aan de bel moeten trekken als ze het dan nog loopt. Vind het eigenlijk een beetje overdreven, ze is dan 16 maanden en het gemiddelde is toch 18 maanden dat de meesten lopen? Nou ben ik er eigenlijk niet zo bang voor dat ze tegen die tijd niet loopt want ze zat van de week al op de 1e traptree! Maak me dus niet zo druk erover maar toch word je weer een beetje onzeker gemaakt door zo'n CB miep… Wat vinden jullie ervan?

Groetjes Michelle

#3709492 Quote

Hiya Michelle!

Leuk dat je mee komt doen, zal je vast ff voorbereiden…we zijn hier dol op fotos haha dus je moet (nou ja moet…) snel wat kiekjes plaatsen van jouw Mindy.

Wat betreft het CB, wat zij je vertellen is advies, en net als met elk ander advies, kun je er naar luisteren of het naast je neerleggen. Maar laat je niet onzeker maken hoor, Mindy doet het lekker op haar tempo, je zal zien ineens heeft ze geen tafel of stoel meer nodig.

Ajuus, ilja mv Maximus 30-08-2006

#3709496 Quote

Hoi!!

Welkom in dit oergezellige kippenhok!! Je kunt hier heerlijk je ei kwijt!

Groetjes Jenneke mv Ivar 18-9-06

oh ja wat betreft CB, ik ga nog een reactie plaatsen in het andere topic

#3709507 Quote

Ik zou zeggen, maak je niet druk! Hier nog zo'n laat loper (alleen rond de tafel een wankelen aan de hand hihi)….ben van de week ook bij het CB geweest en die zeiden er niets van. Lopen komt vanzelf! Wij wachten het iig rustig af!

Succes met Mindy!

groetjes,
    Patty mv Nynke

#3709519 Quote

Hey! Welkom!

Dean (05-10-2006)  gaat nog maar sinds een week staan. Hij heeft het nog maar een paar keer gedaan. Hij is overigens met alles wat laat. Volgens mij is het gemiddelde 15/16 maanden. Maar maak je niet druk hoor. Het komt vast wel.

Groetjes,
    Nelly.

#3709549 Quote

Wees Welkom!!

Laat je niet ongerust maken hoor, dat CB weet echt niet alles en gelukkig zijn onze kindjes uniek en zijn het slechts gemiddelden waar het CB hun uitspraken op basseren!

Groetjes Monique mv Marit 26-08-2006

#3709552 Quote

Hey hallo!

Welkom in ons gezellige kippenhok! En idd zijn we dol op foto's hier en dus ook heel nieuwschierig naar je meissie! En naar de mamma natuurlijk!
    En wat dat CB betreft: ik ga er alleen naar toe om te wegen en meten en voor de rest : I do it my way!
    Die artsen daar zeggen allemaal wat anders en een gemiddelde is maar een gemiddelde: de ene baby is dus wat sneller dan het gemiddelde en de ander wat langzamer.
    Mijn Fabio (23-8-2006) doet het ook allemaal op zijn gemakkie. Hij doet alles, zolang hij   mij maar vast heeft. Zodra ik hem los laat, gaat ie lekker zitten en kruipt ie verder!
    Ik maak me niet druk, het komt allemaal vanzelf wel!
    Veel plezier hier op ons forum!

Groetjes van Cissy mv Fabio

#3709637 Quote

Welkom in het kippenhok!
    Gezellig dat je mee komt kletsen!
    Wat betreft het plaatsen van foto's,
    Heb je hyves?
    Vanaf hyves kun je foto's kopiereren hierheen.
    Het kan volgens mij ook op andere manieren maar dat weet ik zelf ook niet…
    Nogmaals Welkom!
    Groetjes Tanja

#3709588 Quote

Ook vanuit hier WELKOM.
    En klets maar lekker mee enne we willen wel graag een foto van Mindy

Liefs sandra mv Nick en Tess

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct