Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

En wie stonden daar voor de deur… (en minder leuk nieuws…)

• Auteur

Ja hoor! Zeer gebroederlijk arm in arm!
    Aap en Aap!

Speciaal overgekomen voor Evi!

2 lieve leukerds! Uiteraard eentje voorgesteld aan Evi en samen er mee zitten spelen. Shirt aan, shirt uit, shirt aan…

We zijn er dus heel blij mee lieve Stephanie!

Centjes voor verzenden en 1glaasje wijn zijn reeds overgemaakt

Helaas minder nieuws… zoals velen wel weten tob ik heel wat af met Evi sinds september… zeer slechte nachten, spoken enzovoort… In juli heeft ze buisjes gehad, daarna ging het super… tot september dus…
    Meerdere keren naar de huisarts geweest… vaak kastje-muur verhaal… (osteopaat ook geweest) 2 weken terug kuur gehad… toen ging ze heeeel aardig slapen! Maar toen kuur af was… 2 dagen later begon ellende weer… Toch weer naar de dokter… die zei… je gaat weer door naar de KNO arts maar dit kijk je toch nog even aan… ja maar… zei ik, ze heeft al weer paar dagen koorts en slaapt niet…, ja toch even aankijken zei hij…
    En toen was het vanochtend, na weer aantal dagen koorts.. toch weer naar huisarts… heeft ze longontsteking! Vind het zo balen allemaal. Het arme wijffie.
    Moet zeggen dat we betere tijden gehad hebben… die komen ook wel weer maar het is een getob momenteel… (en dan ook nog haar lieve maatje foetsie…)
    Maar goed, ze heeft nu weer een kuur, morgenochtend naar de KNO en ik kan alleen maar bidden dat het nu eens opgelost gaat worden… voor mijn kleine meisje fijn… en voor mams… want van lang slecht slapen word je labiel…

Lieve Steph, heel erg thanks! Doen binnenkort zeker wijntje/thee als rust er weer beetje is en alle andere meiden ook dank voor het meezoeken enzovoort!

Veel liefs
    Daan en Evi

#3709504 Quote

Ik hoop dat Evi net zo blij is met haar nieuwe apen als Lydia dat is met de aap van Reve. Die is volledig geaccepteerd zoals je kunt zien in mijn topic. En sterkte met de rest.
    Groetjes, Rianne en aap, eh ik bedoel Lydia

#3709508 Quote

och arm meisje!
    ppffff ik kan me voorstellen dat jullie zelf ook helemaal op zijn, hoop dat het snel beter gaat!

en als de apen een succes zouden zijn, dat zou echt fijn zijn!

sterkte met alles! liefs Jenneke mv Ivar

#3709511 Quote

Jeemig Daan, een longontsteking!! Da's niet niks zeg!
    En kon die dokter van je je ook nog vertellen hoe het komt dat ze nou weer een longontsteking heeft??

Pff… kan me voorstellen dat je af en toe es heeeeeel hard en lang wilt gaan gillen.

Sterkte meid. Hoop dat je snel weer je lieve meisje terug hebt en daarbij ook je rust.

Liefs,

Tessie

#3709543 Quote

EEN Longontsteking!!! Jemig Daan, dat is best wel erg… Je gevoel laat je niet in de steek hè, als er iets is met je kleintje. Goed gedaan, dat je toch weer naar de dokter bent gegaan. Ach, arme evi (en mamma).

Gelukkig hebben de aapjes de reis overleeft. Hopelijk geven ze een beetje verlichting tot de enige echte AAP weer terug op honk is. Joh, je hebt te veel overgemaakt, was nergens voor nodig hoor… dankdank!

Sterkte vannacht en de komende dagen. Veel liefs.

#3709551 Quote

Jemig een longontsteking! Arm meissie!
    Krijgt ze nu medicijnen? Ik hoop dat ze snel weer de oude zal zijn en jullie weer heerlijke rustige nachten zullen hebben, allebei!
    Ik hoop dat de aapjes wat verlichting zullen geven voor je kindje!
    Geef Evi en haar aapjes maar een lekkere dikke knuffel van ons!

Groetjes van Cissy en Fabio xxx

#3709553 Quote

Goh longontsteking…..wat zielig zeg…..

Heel veel beterschap voor je kleine meissie hoor….en hopelijk is ze snel weer opgeknapt we zullen hier hard voor jullie duimen…

Dikke knuff Denise en Yoëll

#3709558 Quote

beterschap met je kleine meid! een longontsteking is niet niks zeg!
    hoop voor jullie en haar dat het snel over is

#3709560 Quote

Beterschap voor je meisje!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct