Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Slapen met mijn apen (Reve)

• Auteur

Laats had mama al een foto gemaakt met mijn apen, maar die was niet echt want ze had ze speciaal voor de foto zo neergelegd. Zo ziet het eruit in mijn bed als ik lig te slapen met mijn apen:

Kijk ik klem beide apen stevig in mijn armen

Ik kan ze ook gebruiken om op te liggen: als je goed kijkt zie je nog net een poot van mijn eigen oranje aap, de aap van reve in mijn arm geklemd en nog een ander aapje van de Hema gebruik ik ook als steuntje (ze lag dus echt op haar knietjes en apen te slapen: onder haar buik was een holte waar mijn arm doorheen kon)

Hier zie je de andere helft van mijn eigen aap

En zo tevreden lig ik dan in bed…

Dikke knuffel van Lydia en haar apen uit haar nieuwe bed

#3709505 Quote

Meiden,

Om toch nog even op die aap terug te komen (die van Reve met het rode bandje om zijn nek), die zoek ik ook nog een!!! Dus mocht iemand deze nog hebben….GRAAG!!
    Nynke is nl ook helemaal gek van die aap en heb er dus maar 1…

Groetjes,
    Patty mv Nynke

#3709506 Quote

Meiden,

Om toch nog even op die aap terug te komen (die van Reve met het rode bandje om zijn nek), die zoek ik ook nog een!!! Dus mocht iemand deze nog hebben….GRAAG!!
    Nynke is nl ook helemaal gek van die aap en heb er dus maar 1…

Groetjes,
    Patty mv Nynke

#3709513 Quote

Patty, als ik nog een keer een nieuwe aap vind voor haar (dus reserve van haar eerste aapje, vat je m nog), kan Lydia deze vast wel weer missen hoor…Ben er inmiddels al wel achter dat deze aapjes in juni/juli/augustus 2006 bij de Dirk vd Broek werden verkocht voor 1 euro, dus er moeten er toch een hoop rondzwerven in het land…
    Groetjes, Rianne en Lydia

#3709515 Quote

Hé die slaapzak heb ik gisteren bij de Hema gekocht voor Dean!

#3709613 Quote

even up voor Reve

#3709632 Quote

Wat een schat is die Lydia, die foto van haar gezichtje als ze slaap *slik* wat onzettend aandoenlijk. En wat superleuk dat ze zo gek is op haar aap.

Geloof het of niet, hier loopt een meisje met een berenboekje rond, iedere dag opnieuw…bkje! ofzoiets, ze heeft er een woord voor, maar tegenwoordig lopen veel van haar woorden door elkaar. De (l)amp is tegenwoordig boo(m) en de tiktak een tietie..????hahaha

liefs

Esther en Rêve

#3709724 Quote

@ Rianne….nou zou fijn zijn.
    Ik heb gevraagd aan degene van wij wij de aap hebben gekregen dat ze 'm bij Intertoys hebben gekocht…dus daar ben ik ook al gaan zoeken…

Gelukkig is die van ons nog niet versleten…dus we kunnen er nog even mee door….

Groetjes,
    Patty

#3709725 Quote

De aap die Lydia van Reve heeft gekregen zit een label van de Hema aan hoor! Dus of het is niet dezelfde, of hij komt niet bij de intertoys vandaan…

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct