Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

BOEBA!!!!

• Auteur

Kunnen jullie raden wie ik nu ben?

Dikke knuffel van Lydia

#3709510 Quote

hihi wat schattig!

leuke trui heeft ze aan!

groetjes Jenneke

#3709517 Quote

Hihi, wat schattig. Hier op de basisschool had iedereen een rode neus.

Groetjes,
    Nelly.

#3709522 Quote

Hoezo iedereen een rode neus? Dit is een Bumba clownsneus, vd Bart Siit, gekocht omdat mijn ukkie helemaal Boeba freak aan het worden is.

#3709523 Quote

Oeps, weer al verkeerd gedacht. Het was hier geloof ik een actie voor clini-clown ofzo. Weet het niet zeker, maar er stond een artikel in het plaatselijk krantje. Vandaar.
    (Ik snapte de link Boeba -> Bumba niet zo)

Groetjes,
    Nelly.

#3709526 Quote

Ow, vandaar… nee met de Cliniclowns heeft mijn clowntje niets te maken, ze is gewoon helemaal gek van Bumba (Boeba zoals ze zelf zegt). Zodra ze bij de  wereld is mooi de bovenkant vd circustent rond ziet draaien wordt ze al helemaal wild! Dus vandaar de neus…

#3709527 Quote

Mysterie opgelost… (schrijf je dat eigenlijk wel zo?)

#3709528 Quote

haha beetje suf, ik dacht wel aan Bumba maar durfde het niet te zeggen om niet dom over te komen (waarom… geeeeen idee!)

die actie van Cliniclowns klopte idd, goed dat daar een hele school aan mee heeft gedaan!

ik vind Bumba eigenlijk ook wel een leuke serie om te kijken hahahaha

groetjes Jenneke

#3709533 Quote

hallo
    iris loopt ook de hele dag boeba te roepen. zelfs de konijn heet nu boemba.

er is nu ook een actie van de kliniclown's zetmop heet het. de bedoeling is geweest om 9 nov zoveel mogelijk schoolkinderen tegelijk een rode neus op te zetten. voor een record poging.
    mijn pgb kinderen en hun school deden ook mee.
    groeten petra

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct