Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

@ mamamyrna

• Auteur

Hoi Myrna,

Je kent me niet maar ik zag op de JG Hyves dat jij bij CWS werkt. Grappig, daar heb ik ook gewerkt. Ik vond het toch wel leuk om ff te melden. Ik heb er niet zo lang gewerkt (maar een maand of 8). Ik was management assistent naast Sina. Dat was van maart-oktober 2003. Werkte jij er toen ook al?

Groetjes,
    Patty mv Nynke
    Uit Geffen (vlakbij jullie dus…)

#3709537 Quote

Hoi Patty,

Hee, da's grappig!  Ik werk er nu 5 jaar, vanaf 1 december 2002. Maar ik kan me je niet meer herinneren…   Sina ken ik uiteraard wel, die is nu assistente van Rob Boele.

Ik werk op Customer Support, de NAM-afdeling. Erg hectisch, maar wel leuk. Mijn baas is Rahmses Baks, misschien dat die naam je nog iets zegt?

Wat is de wereld toch klein!!

Groetjes,
    Myrna

#3709721 Quote

Hai Myrna,

Ik heb er ook maar heel kort gewerkt, dus zou best kunnen hoor!
    Ik werkte toen voor Jan Klooster (met Sina) en ook voor Rob Boele, Rolf-Jan Goosen (maar die is ook al even weg geloof ik) en Micha Hamer (ook al heeeeel lang weg).

Zit je mss bij Irma? Die heb ik laatst nog eens gezien. Maar verder ken ik ook weinig mensen van jullie afdeling. Maar de naam Rahmses zegt we wel iets..maar het is natuurlijk ook alweer 4 jaar geleden…

Groetjes,
    Patty

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct