Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Hier wordt ik nou boos van!

• Auteur

Hey…

Vanmorgen al op het nieuws gehoord en later las ik het in de krant. Ik denk dat de meesten het hier al wel gehoord of gelezen hebben.

Vader en dochter overleden na val in ravijn in oostenrijk.

In de krant staat het dan ook. Maar op zo'n grove manier! "vader en dochter sloegen te pletter." Bah, daar wordt ik zo boos van, dat mens ont-erende, sloegen te pletter…
    Ik stel me dan helemaal voor hoe familie en vrienden van die mensen dat lezen zo voor de kerstdagen. Ik heb dan ook een boze mail naar de krant gestuurd met mijn mening over dit soort uitspraken, ben benieuwd of ik hier ooit nog iets van hoor, maar ik was het in ieder geval even kwijt!

-X- Marieke

#3712820 Quote

Hier in de krant stond het ook zo raar! Ik heb het nu al een paar keer gehoord vandaag en op tv gezien, maar kan het niet laten om er iedere keer om te huilen. Vreselijk zeg! Schiet alweer vol, vindt het echt verschrikkelijk!

Lisenka mv Tessa

#3712826 Quote

…überhaupt, van het hele voorval ben ik al 24 uur van slag. Het grijpt mij zo aan… maar weet niet waarom?
    Vervelende woordspeling idd. Goed van jou dat je, je ongenoegen hebt uitgesproken aan de krant!
    Pffffffffff…

#3712830 Quote

Ja dat las ik ook  vandaag in de "Metro"!!
    Zei ook al tegen Roger dat ik dat zo mensonterend geschreven vond..
    Was dus ook verbijsterd en geirriteerd..

Arm vrouwke,..

Esmé mv kay

#3712869 Quote

En dan van die vragen als: Ze krijgen psychologische hulp, dus het gaat slecht met het gezin? Waaahhh, vind je het gek???? Tuurlijk gaat het niet goed met ze. Ik werd echt niet goed van de manier van berichtgeving.
    Ik zou gek worden denk ik als ik dat zou meemaken! Alles mag me gestolen worden, als ze maar van m'n familie afblijven. Ik heb even extra lekker met Tijs geknuffeld, voor zover hij dat toestond (het is niet zo'n knuffelkont).

#3712976 Quote

Van dit berichtje ben ik ook erg geschrokken. Je probeert je voor te stellen hoe het gebeurt kan zijn, en wat die moeder allemaal wel niet moet meemaken. Vreselijk, als ik er nog aan denk. Op zo'n moment wil ik mijn meisje ook dicht tegen me aan drukken en wensen zoiets vreselijks nooit mee te hoeven maken.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct