Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

ik ben zó onwijs verwend door de "kerstman" !!!!

• Auteur

Hallo!

Wij hebben vanavond gezellig de kerstkadootjes uitgepakt. Lekker met zijn 3tjes (+ hond) bij de kerstboom en uitpakken maar….
    Ik had voor Wilfred een paar dingetjes gekocht zoals 2 korte broeken voor de vakantie, een spel, een dvd en een kaart voor de zonnebank (even voorbruinen voor de vakantie).
    Wat denk je dat ik van Wilfred heb gekregen?????????

Een fles Giorgio Beverly Hills (al jaren mijn luchtje), een draagtas voor de laptop (????? ik heb helemaal geen laptop) en…………..juist……….EEN LAPTOP!!!!!!!
    Dan kan ik op vakantie internetten (lees forummen) en als we volgend jaar op de camping zijn, ben ik dus ook online!!! Geweldig he?

Wat een schatje heb ik toch……….

Groetjes van Cissy

#3712844 Quote

Zo zeg! Wat denkt die man toch goed met je mee!! Super hoor!

Maarruh… moet jij niet heel vroeg op straks? Of geldt dat alleen voor Wilfred?

Groetjes,
    Ellen mv Julian

#3712846 Quote

Wilfred heeft afgelopen nacht al salades gemaakt en is om half 4 begonnen. Hij was vanavond om half 8 klaar met werken en is nu doodmoe op de bank in slaap gevallen.
    Nu morgen en overmorgen die salades thuis bezorgen en de rest van de kerstdagen lekker vrij!!!

Groetjes van Cissy

#3712847 Quote

Dus het grote werk zit er al op. Nou, dat-ie maar lekker mag bijkomen de aankomende dagen!
    Fijne kerst!

#3712848 Quote

Wat een geweldig kado zeg!! Wat een verwennerij!
    Ik vind de laptop echt een uitkomst.. heerlijk op de bank!

Esmé mv Kay

#3712856 Quote

lekker man,
    Hier hebben we ook een laptop.
    We hebben er veel plezier van,maar ik merk dat ik hem veel sneller pak.
    Eerder stond de pc op zolder,ga je er ook niet zo gauw achter zitten he.
    nou geniet van je kadoo,s.
    ennen heerlijk z,on zonnenbankkuurtje,,,doe ik ook ff onder de zonnebank.
    fijne dagen,gr piewie

#3712867 Quote

Wat een lief mannetje heb je toch!

Wij hebben nog geen laptop. Wij zitten nog "gezellig" op zolder. Maar aankomend jaar komt er hier ook een laptop.

Groetjes,
    mv tijs

#3712890 Quote

Wat een scheet is die man van je toch he.
    Echt een man van goud, houdt hem in ere hoor!!!

#3712898 Quote

Top-Santa! Kan ie ook even in hoofddorp komen buurten??
    Liefs NElleke (die echt nog in de kerstman gelooft hoor!!)

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct