Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

kerst 2007 foto's

• Auteur

zo we gaan kerstshoppen, ik heb alvast een lijstje gemaakt hoor mama… en voor t geval je de tas vergeet, ben ik dr maar ff in gaan zitten….

heb jij de boodschappen en kado's al in huis gehaald????

vergeet je ho ho ho kerstmuts niet …….. ( mama deze is van vorig jaar.. ietwat te klein misschien?)

AAAHH!!! iets er tussen in misschien???? slik…

iemand een kerstkransje ??? jummie jummie .

Hallo!! Mag ik even de aandacht.. hierbij is de gourmettafel geopend en kunnen we………..

AANVALLEN!!!!     ( hey is er nog een piet ofzo???)

WE HOPEN DAT IEDEREEEN GENOTEN HEEFT VAN DE KERST

dikke kus van annique en haar papa en mama

#3712979 Quote

Zó, die dame van jou is weer helemaal de oude zo te zien, wat een vrolijkerd is het!! Wat een gezellige drukte bij jullie, jullie hebben het leuk gehad zo te zien!

Groetjes
    Susan

#3712981 Quote

ja klopt ze is weer aardig de oude
    buiten het hoesten om gaat t weer prima met dr..
    gelukkig wel, was zo sneu, zo'n ziek vogeltje
    en t was lekker druk bij ons. maar wel gezellig.. hoopdat de rest t ook leuk heeft gehad
    groetjes sandra

#3712985 Quote

De eerste foto is zo onwijs schattig!!
    Jullie zijn de dagen goed doorgekomen, dat zie ik wel!

Esmé mv kay

#3713018 Quote

Nou Annique, volgend jaar neem ik jou mee hoor als ik ga boodschappen doen. Je bent makkelijk mee te nemen (tas-formaatje) en je weet tenminste wat lekker is (koekies!!!). En je plakt nog erg leuk op foto's ook!
    Liefs Nelleke

#3713279 Quote

Wat is het toch een schatje, die Annique. En het commentaar wat je erbij schrijft, geweldig. Fijn dat jullie het gezellig hadden!

Groetjes,
    Nelly.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct