Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Fabio's Kerst (veel foto's)

• Auteur

Hoi,

Hier ook even wat foto's van onze kerst. Op kerst avond hebben we (alledrie net uit de douche en lekker in badjas) de kadootjes uitgepakt. Eerste kerstdag waren we bij mijn ouders en hebben 's avonds thuis gegourmet met een paar vrienden en de tweede dag zijn we bij mijn schoonzus geweest .

in afwachting van het kerstontbijt effe donderjagen met de pamperdoos

Wauw! De pratende stofzuiger!!!

De hond Rico kreeg een nieuwe riem en die moest Fabio even uitproberen natuurlijk!

Ook weer eens met zijn 3tjes op de foto….

Lekker chillen met nichtje Tatum

Lekker zeg…gourmetten!

Kortom…het was een hele leuke gezellige kerst!!

Groetjes van Cissy

#3713075 Quote

Wat is Fabio toch een hartedief he,.. Wat een knapperd!!!! Vooral die tweede in zijn badjasje, haartje nog nat in de plooi en zo lief kijken, smelt..

Moet toch eens gaan werken aan een grietje, krijg ik hem misschien wel als schoonzoon hahaha..

Esmé mv Kay

#3713080 Quote

Je hebt helemaal gelijk hoor Cissy, ze worden al zo groot! Fabio is ook al een echte dreumes/prepeuter op deze foto's.
    Enneh…over groot gesproken…wat een heerlijke stukken vlees op de gourmet! Niks hamburgertjes van 2,5 gram…gewoon Vlees! Hahaha, tja, wat je allemaal wel niet opvalt he?!
    Dat Fabio heeft genoten dat straalt er wel vanaf!

Ellen mv Julian

#3713084 Quote

wow wat een gezelligheid.
    wat leuk dat badjasje… stom annique heeft dr ook 1 maar gebruik hem eigenlijk nooit…
    maar het is wel een charmeurtje volgens mij fabio.. wat een mooie oogjes … lief hoor
    liefs sandra

#3713088 Quote

Heerlijk he, in de vakantie in pyama…..hier willen de kinderen gewoon niet in
    de kleren . Fabio ziet er prachtig uit en wat een coole stofzuiger!
    Leuk de familiefoto, altijd goed voor in het foto album….vind het voor "later" zo leuk als je er met zijn allen op staat…

liefs Pascal

#3713092 Quote

Hihi Ellen, goed opgelet hoor! Maar dat vlees was overgebleven in de zaak en de zaak was nu 2 dagen dicht. Aangezien ik het zonde vindt om eten weg te gooien, hebben we het gewoon op de gourmet gegooid!   Maar normaal hebben wij ook kleine hamburgertjes hoor…….

Groetjes van Cissy

#3713094 Quote

Hey Cis!
    Wat een leuke foto's heb je weer zeg!!!
    Thomas heeft ook de stofzuiger!!! Kunnen de Kay en Fabio hier een keer zuigen haha (samen met Thomas) Maar als ik die stofzuiger hoor, word mijn schoonmaak kwaliteit niet zo gewaardeerd haha
    Dikke knuffel
    Esther en Thomas

#3713118 Quote

Wat gezellig! En wat een mooie foto van jullie drietjes!

Wat lijkt Fabio op jou joh! Valt mij nu pas op eigenlijk.

Groetjes, Marieke en een dikke kus van Lyanne

#3713119 Quote

Wat een geweldige reportage! En voor de rest heeft Marieke net gezegd wat ik wilde zeggen: mooie foto van jullie drietjes en hij lijkt écht op jou (ik zei het bij Ballorig al, maar ik zie het nu weer heel duidelijk!!)

Liefs, en geniet van je rijkdom (Maar dat doe je al!!)

Susan

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct