Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

ook weer present!

• Auteur

Welcome back! Ik hoop dat je weer opgeknapt bent? En wat een leuke foto's heb je weer van dat heerlijke ventje van je! Echt een kanjer hoor!

Groetjes van Cissy en Fabio

#3713169 Quote

Wat een leuke foto's van Mike met die doos. Super dat ze zich zo kunnen vermaken.

Liefs sandra

#3713154 Quote

Hoi Jen, welkom terug!
    Mooie foto's hoor, echt grappig om te zien hoe Mike die doos bestudeert!

Groetjes,
    Ellen mv Julian

#3713153 Quote

Hee Esther,

Lache hé dat ondeugende? Ik kan vaak mn lach ook niet inhouden als mike iets doet wat echt niet kan….en dat heeft ie door. Zn papa is veeeeel stenger dan ik ben hahahah
    Ik zit nog niet helemaal lekker in mn velletje, de griep blijft hangen, echt vervelend!
    En jij, voel jij je weer toppie?

liefs jen

#3713150 Quote

Fijn dat jullie er ook weer zijn.
    En wat heb je weer een ontzettend mooie foto's van je knappe  knul,je heb trouwens altijd van die mooi foto's.
    Liefs Kitty en Tess

#3713144 Quote

Hey Jennifer!!!
    Wat een ventje is het toch al he? Als ik hem zie, zie ik ook een beetje Thomas haha net zo ondeugend!!!
    Voel je al een beetje beter??
    Liefs Esther

#3713257 Quote

Wat een leuke foto's van Mike! Uren plezier met een kartonnen doos. Ondeugende foto's ook, die laatste (mooie pyjama trouwens).

Groetjes,
    Nelly.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct