Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Jente's kerst (veel foto's)

• Auteur

Hallo meiden,

op maandag 24 december kerst gevierd met opa en oma (van mama): we zijn naar de winter efteling geweest. Mijn opa was al bijna 25 jaar niet meer in de efteling geweest dus mama vond dat dat wel weer eens tijd werd.

Met opa en oma in het carnavals huis, opa en ik hadden het goed naar ons zin!

De muziek uit de paddestoelen vond ik prachtig!

Met mama op de foto, dik ingepakt want het was wel erg koud!

Je zou toch niet zeggen dat opa en oma al 60 zijn??? Papa en mama waren bijna met 3 kinderen op stap. Opa, oma en Jente hebben genoten (en papa en mama ook).

Tweede kerstdag zijn we bij ander opa en oma geweest! Gezellig met heel de familie gegeten (ik heb grotendeels geslapen).

Even mijn kerst outfit showen:

Mijn kerst was geslaagd, helemaal toen ik van papa en mama ook nog een cadeautje kreeg (een verlaat Sint cadeautje eigenlijk omdat ik met Sinterklaas al zoveel kreeg).

Ik ben uren zoet met mijn little people garage:

En weet je wat het mooiste is, er komt ook nog geluid uit de garage!
    Als ik het geluidje hoor dan steek ik mijn wijs vinger omhoog (papa en mama moeten dan altijd erg lachen)!

Nou jullie zijn weer op de hoogte van mijn kerstdagen! Enne voor de mannen onder ons, die garage is erg leuk!

Groetjes van Jente zv Fennie

#3713222 Quote

Wat een leuke foto's en wat een vrolijke en blije gezichten!
    Heerlijk dat opa's en oma's nog lekker van de kleinkinderen kunnen genieten.

Pauline

He Jente
    Coole garage man, ik ga papa ook maar eens jou foto's laten zien
    En die auto die op de achtergrond van je foto staat hé, die is ook cool. Ik wil die ook graag, maar papa en mama vinden het huis voorlopig vol genoeg….. helaas

Yoëll

#3713226 Quote

Wat een leuke foto's weer! En wat zag Jente er heerlijk stoer uit! Gaaf hoor, helemaal mijn smaak ook hihi.
    Soms vind ik Fabio en Jente wel iets van elkaar weg hebben vind je ook niet? Allebei dat blonde haar en donkere ogen en dan dat lachje…eigenlijk moeten we eens een foto van hem samen nemen, kijk en vergelijk hahaha

Groetjes van Cissy

#3713230 Quote

Hey Jente,

Wat gaaf dat je opa en oma zow gek als een klein kind zijn hahahaha….die van mij doen ook altijd zo gek met mij hahaha

en wat ben jij ook een stoere vent zeg….

Die garage van Little people is heel gaaf he…die heb ik ook….gekregen van die lieve Sint…

Nou Hi5 van Yoëll

#3713249 Quote

Wat zag jij er mooi uit met de kerst zeg!!!
    Gaaf die garage, kom je ook een keertje met mijn roze  huisje spelen???
    Ik was afgelopen zomer in de Efteling maar zou nu ook wel weer willen, leuk!

dikke kus van Linde.

#3713250 Quote

Dat was vast een heel gezellig dag in de efteling Jente! En wat een mooie kado's! Zelf ben ik wel fan van die vrachtauto met die gele + rode auto. MIsschien moet ik papa en mama (nog) eens lief aankijken.

Groetjes,
    Nelly.

#3713270 Quote

Dat is een stoere garage!!
    Ik heb ook al een boel spullen van little people maar die garage heb ik nog niet.. Hij kost ook wel een paar centjes heb ik begrepen.

Hmz,.. zou mama er in trappen als ik haar met mijn allerliefste blik de speelgoedwinkel in lok? Denk voorlopig  niet whahahah.. Al zoveel moois gekregen.

Ik kom dan gewoon weer  bij jou spelen oke?

Kay zv Esmé

#3713283 Quote

Wat geweldig, als opa en oma gewoon weer kind worden!! Prachtig gezicht……

Dat jasje: wat stoer!! Echt een superoutfit

En tot slot: die garage is hier wel ruim 2 jaar hét favouriete speelgoed geweest van ons mannetje. Voor jongetjes die dol zijn op auto's is dit een toppertje haha.

Mooi ventje heb je Fennie!

Susan

#3713333 Quote

Mooie foto's! En een knap ventje zeg!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct