Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Lopen…wanneer…!!??

• Auteur

Onze Stijn (1 januari 17 maanden oud) kan sinds half november losse stapjes nemen. Dat zijn er ongeveer 4 a 5 per keer maar dat is de max. Zodra hij er zich bewust van is dat hij los loopt, laat hij zich ook meteen vallen. Als hij je handje vast heeft en je wil hem los laten, schrikt hij meteen en begint te huilen. Hij kan het dus wel, maar echt lekker spontaan rennen door de kamer doet hij niet. Ik hoor van iedereen: "Als ze dat lopen eenmaal door hebben, zijn ze niet meer te houden!" Dat geldt dus niet voor onze Stijn. Hebben jullie misschien tips of truuks? Ik zit nu echt in de fase dat ik me afvraag of dit wel goed gaat komen (natuurlijk wel, maar ik word een beetje ongeduldig, slecht he?)! Ik hoor het graag van jullie, alvast bedankt!

Groetjes van Laura

P.s. Moeders die dit (hopelijk) herkennen mogen ook reageren hoor, haha!

#3713373 Quote

hier hetzelfde Sara loopt sinds half november een meter of 4 los en dan laat ze zich vallen, soms staat ze dan weer op en zet nog een pas of 2, maar meer word het niet.
    Ze loopt tegenwoordig langs de muren….hoezo gemakzucht.
    Ach het zal vanzelf komen toch?
    Saar is nu een dikke 15 maand.

groetjes!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct