Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Soms wil ik dit… en kan het niet…

• Auteur

en daar bedoel ik mee: wat mij nog steeds het meest frustreert aan kinderen hebben, is dat je niet op elk tijdstip kan doen wat je wil doen

gelukkig kan ik er steeds beter mee omgaan want betreft de klusjes die gedaan moeten worden, die laat ik veel makkelijker liggen dan eerder.

maar als ik gewoon niet fit ben, moe ben, duf/sloom/chagrijnig en ik heb zo'n zin om lekker een boek te lezen op de bank, een film te kijken of te slapen (mijn 3 favoriete bezigheden als ik me klote voel) en dat kan dan niet, dan baal ik ten eerste, maar ten tweede voel ik me dan ook schuldig omdat ik geen zin heb om tijd aan mijn lieve mannetje te besteden…

ik beschouw het zelf als normale gevoelens, en kan me er ook best goed overheen zetten, maar nu ben ik gewoon moe (niet fit en niet goed geslapen) en dan heb ik het wel ff en dat wilde ik toch even kwijt…

groetjes Jenneke mv Ivar

#3713653 Quote

eigenlijk heb ik dit zelden als ik heel eerlijk ben…Echt waar…
    Breng haar ook echt nooit weg…Vind het moeilijk om haar los te laten…(wat ook zeker weten helemaal niet goed is…) Maar heb misschien ook wel geluk dat ik veel en vaak bij kan tanken op een dag omdat Lili zoveeeel slaapt…Ik kan altijd uitslapen en kan daarna nog 2x per dag 2 uur naar bed en om 1900 ligt ze weer in bed…Die momenten dat ze wakker is verheug ik me om met haar te spelen ook al ben ik harstikke ziek of moe…Zeg nu ook dat ik Lili liever nog 40 jaar bij me wil houden als dat ze met 18 de deur uit zou zijn dit zou ik denkelijk vreselijk vinden…

#3713471 Quote

Je mag hem hier wel even dumpen hoor !!!

Ik snap je helmaal heb ik ook best wel eens last van. Gewoon even helemaal niks willen.

liefs Pauline mv kasper

#3713474 Quote

Ik denk dat we dat allemaal wel eens hebben.
    Mijn vader noemt dat soort dingen: "MOEDERGELUK"
    Liefs Nelleke

#3713499 Quote

Ik snap je helemaal.
    Kan hier wel pagina's vol schrijven op dit moment, maar zal het jullie besparen.
    Maar op deze momenten ben ik altijd zoooooo blij met mn ouders. Even Yoëll naar oma, mama even wat voor zichzelf (op dit moment het huis) doen.
    En vooral vroeg naar bed doet af en toe ook wonderen

#3713528 Quote

ff reageren op de opmerking "je weet waar je aan begint" nou dat wist ik dus echt niet. Misschien andere wel, maar ik niet. Het slaapgebrek, de totale afhankelijkheid, niet zomaar ff weg kunnen gaan. In theorie weet je dat misschien wel maar de praktijk is zo anders. Maar dat neemt niet weg dat alles het meer dan waard is.

#3713573 Quote

Ach dat hebben we allemaal wel eens, vooral als je niet lekker in je vel zit. Toch geniet ik vaak van mijn meisje maar als ze neit gaat slapen 's middag terwijl ik op mijn tandvlees loop dan denk ik ook wel eens was ze maar even weg. (dit komt echt zelden voor). Wat ik doe (bad mum) ik plan mijn vrije dagen op haar kdv dagen, even geen Tess om me heen en even heel veel kunnen doen (meestal dus niet slapen maar rennen).

Oja van die opmerking daar heb je voor gekozen kan ik echt moord gevoelens van krijgen. Vooral als het is wanneer Tess een paar slechte nachten heeft gehad of als ik zeg dat uitslapen ook wel weer eens lekker zou zijn. Ja ik heb er dus niet voor gekozen dat die Loser ons in de steek heeft gelaten, dus dat vind ik zo'n K*& opmerking. (zo dat ben ik ff kwijt)

Liefs Nanda

#3713587 Quote

Sja, ik heb zelf meer het idee dat dit valt onder
    Je wilt altijd wat je niet kan krijgen
    Ik had nooit zo de behoefte om 's avonds ineens weg te gaan….Maar nu het zowiezo niet kan….Wil ik het soms wel! Heel vervelend….
    Ik troost me met de gedachte dat ze ooit de deur uitgaan en ik dan nog zéker (hoop ik dan) 50 jaar te gaan heb….haha

Maarre….ik denk dat we het aaaaaaaaaaaallemaal wel eens hebben…
    Liefs Annet

#3713595 Quote

haha dat hoop je maar dan he. Hoe was het ook alweer volgens die reclame 0,3 procent van de bevolking blijft tot zijn 40ste thuis  wonen  haha !

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct