Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Wat is jou lievelingsknuffel ?

• Auteur

dat leek mij nou wel een leuk onderwerp

Kasper heeft een koekiemonster knuffel, zonder ogen want die zijn er afgebroken.

En ik zelf had vroeger een nijlpaard knuffel zelfgemaakt door mijn moeder uit de libelle.

liefs Pauline

#3713492 Quote

Tygo heeft zo'n "label-doekje" waar hij helemaal dol op is. Hij krijgt hem eigenlijk alleen maar als hij naar bed gaat (het doekje ligt ook in z'n bed).
    Ik heb er direct een reserve bijbesteld en die ligt nu bij de gastouder.

Groetjes happyM.

#3713497 Quote

AAP!!! Heb net geld overgemaakt voro het 2e reserve-exemplaar, 3 maal is scheepsrecht, ze kan steeds slechter zonder aap, zeker nu ze erg ziek is op het moment. Moeten ook regelmatig in de was door het gespuug en op het KDV worden ze er ook niet schoner op…

De kleine Bumbaknuffel is een hele sterke 2e!

En nummer 3 die meemoet in bed is een kleine Bombus (de bij uit Fifi en haar bloemenvriendjes).

(de meest rechterknuffel op de foto)

Verder zijn alle apen in huis Lydia's dikste vriendjes en gelukkig ben ik ook een grote knuffelvriend van haar!
    Groetjes, Rianne en Lydia

#3713500 Quote

Marit heeft een konijntje en een winnie de pooh. Het konijntje genaamd knuffie is voor in bed en winnie is voor overdag haar beste vriend!

#3713579 Quote

Zonder twijfel Poes. De derde is besteld in Amerika, die neemt mijn zusje mee, dan kunnen ze nog vaker in de was.
    Vooral het staartje moet het nu ontgelden (zo vies)

Liefs Nanda, Tess en Poes

#3713588 Quote

Aaaaaaah wat een super lieve foto van tess en poes ik smelt helemaal.

liefs Pauline

#3713603 Quote

Dit is saar haar favo knuffel, roept als ze verdrietig is ook om kikke!
    Creche heeft er 1 opa en oma hebben er 1 en wij hebben er 2.
    Met dank aan de hema!

#3713606 Quote

Ivar heeft een beertje van Anna Plush Club (als ik t goed schrijf), met 2 lange slierten als oren en daar gaat ie dan lekker op sabbelen, goor dat ie dingen worden

heb al een 2e in huis die steeds afwisselen, en een 3e op de creche

lang leve Marktplaats!

groetjes Jenneke mv Ivar

#3713617 Quote

wat een smelt foto met poes…..heerlijk….

Lili heeft eigelijk geen hechte gevoelens met een bepaalde knuffel..
    wel met naar bed brengen vaste gewoontes en dingen in bed…
    zoals:

4 spenen..3 worden me met truste zeggen nagegooid en de 4e duwt ze 5 minuutjes in de mond en smijt deze als het muziekje van haar poppetje is afgelopen ook weg
    jaja raar kind ik weet het….

dan heel south park in haar bed…kyle stan cartman kenny en chef…(deze heeft ze van mijn broertje en staan bij haar voeten einde
    tja en dan dat poppetje ofja schaapachtig iets wat een deuntje speelt als je aan het ding duwt….

ik weet niet of ze iets mis als ik het zou weglaten..maar ze staan er gewoon altijd en ik heb ze nog nooit weggepakt…maar ze knuffelt nergens mee….

conclusie: eigelijk gewoon stofvreters in bed

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct