Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Stef loopt ook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Eindelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Rust voor mijn rug!

• Auteur

Hahaha sja, het wordt wel zwaar nu…..Wij wonen  in een bovenhuis, dus ik wilde zo graag beginnen met leren traplopen…hahah Mijn ruggetje begint het te begeven….en dan nog boodschappen erbij…..PFF

NU kan het, want Stef loopt! Het gaat nog een beetje wankel, maar hij loopt los! En wordt nu ook wat onvoorzichtiger en gaat uit zichzelf los lopen. YEAH!

Wat kun je als mama trots zijn!! Heerlijk!!!

Liefs Annet

#3713607 Quote

joepie de poepie….super knap van je manneke!!
    En het lijkt me inderdaad veel sjouwen met een bovenwoning…dus nu lekker meegenomen!!super!

#3713608 Quote

Jippie aaaa jeee gefeliciteerd hoor. I
    k vind al die deuren die ik altijd door moet,woon op de beganegrond in een flat, al irritant met boodschappen en een kind zou er niet aan moeten denken om ook nog een trap op te moeten.

liefs pauline mv kasper

#3713609 Quote

Gefeliciteerd hoor…..dat is een pluimpje waard….

En nu maar hopen dat ie snel trap kan lopen haha….gaat vast snel lukken…..

Liefs Denise

#3713611 Quote

Goed hoor Stef !!!
    En idd nu snel leren traplopen dat scheelt zeker in je rug.

Jolanda

#3713613 Quote

Wat fijn! Kan me voorstellen dat het lastig is anders.. En het lijkt me een super gezicht die eerste losse stappen!
    Groetjes Laura mv Thom

#3713614 Quote

aahh wat heerlijk voor mama!
    goed zo hoor Stef!

liefs Jenneke mv Ivar

#3713618 Quote

Goed zo Stef!!!
    Ik woon ook in een bovenhuis en weet wat het is om die trap te moeten lopen met én een kind op je arm én de boodschappen. Gelukkig doet Fabio de trap al een tijdje zelf, dat scheelt idd….

Gaat ie verder goed met je Annet?

Groetjes van Cissy

#3713621 Quote

hihi sja, cissy is waar ook! Arme jij! Hoe doet Fabio dat dan??????? VERTEL VERTEL VERTEL!!!! DESNOODS BETAAL IK BIJ!!!!!!!!!!! hihii

Alles lekker verder hoor! Ik ben een beetje dik aan het worden, dus het wordt nu echt leuk! Ik heb de baby ook al een beetje gevoeld, dus da's super! Op deze momenten ben ik op mijn gelukkigst….

LIef dat je het vraagt…hihi
    Zal volgend jaar ook weer eens wat foto;s plaatsen….hihi

LIefs Annet

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct