Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

heeey ik heb een nieuwe gezichts-spier ontdekt (FOTO'S)

• Auteur

Hallo forum-vriendjes en vriendinnetjes.

Ik heb wat nieuws ontdekt. Mijn pappa en mamma kunnen er erg hard om lachen. Het is ook wel een ludiek gezicht hoor. Dus het is zeker het proberen waard.

Je tuit je lippen en zegt TOETOETOETOETOETOETOETOETOETOET en daarna ga je door hetzelfde "tuitje" ademhalen/blazen/zuigen. Het klinkt heel suisend en heel grappig.

Misschien heb ik het wat moeilijk omschreven, dus mijn mamma is zo lief geweest om er een "paar" fotootjes van te maken, zodat jullie mij allemaal goed na kunnen doen en jullie pappa en mamma aan het lachen kunnen maken.

Hier komen ze, en succes met oefenen.
    Greetzzzz Tygo

#3713673 Quote

whahahah wat een grapjas is het toch!!! ik lig hier helemaal in een deuk!

Liefs Esther

#3713674 Quote

Kun je je voorstellen wat wij doen als wij "het geluid" erbij horen hahahaha
    happyM.

#3713678 Quote

hahahahaha en wij zijn het levende bewijs dat ie dat heeeeel vaak doet hahaha en wij moesten er ook enorm om lachen…..

Yoëll heeft het niet overgenomen…..die roept de hele tijd boem bam boem…..ipv toettoettoettoettoet…….en daarna gaat ie met zn tanden klappen….hahaha

En ehummmmm Marieketje…moet je nog niet naar bedje….

Veel plezier morgen in Bergentheim…en niet teveel drinken he ahhaha

Liefs je dinnetje

#3713683 Quote

HEEEEEEE niesje!!!!!

Nee hoor, ik sluit de pc zo af en ga lekker slapen. Morgen wordt een lange dag.

Veel plezier en drink maar net zoveel als ik hhahahahahahaha

Groetjes daar (6 kilometer verderop)
    Riekje

#3713684 Quote

hahaha ik ga ook naar bedje….en ik ga morgen echt niet drinken….hahaha komt niet goed….1 glaassie en ik ben dronk`n…

we faxen….

xxx

#3713685 Quote

Wat een heerlijk mannetje is het toch. En hij doet het dus ook echt overal !!
    Grappig hoor !!

Jolanda

#3713686 Quote

Ja, dit is zeker geen éénmalige actie. Hij doet dit nu zo'n twee weken. Hij vind het zelf schijnbaar ook erg grappig…

#3713690 Quote

whahahaha…moet toch zooo lachen met die tygo!!

Maar Lili kan het net zo goed…Ik vroeg me al af wat dit nu weer was…ze doet echt exact hetzelfde!!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct