Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Vuurwerk

• Auteur

Ik zie een beetje tegen het vuurwerk op van vanavond,
    Nee niet voor mezelf maar voor Annique.
    De broer van Danny stak gisteren een vuurpijl af voor Annique en zijn 2 zoontjes.
    Annique schrok er zo van die stuiterde bijna van mijn arm haha en begon heel hard te huilen.
    Nu zijn we bij mijn zusje vanavond en daar schijnt het nogal hard er aan toe te gaan elk jaar.
    Slik…… straks zit ik met een enorm panisch kind??
    Help iemand tips daar mee om te gaan?? Misschien slaapt ze wel door?
    Maar in elk geval niet naar buiten gaan met dr. maar dat doe ik sowieso niet.
    Liefs Sandra

#3713720 Quote

ooch arm meisje! was ze gisteren buiten of stonden jullie binnen voor het raam? hopelijk stonden jullie buiten zodat annique vanavond binnen kan blijven en het hopelijk allemaal wat minder hard knalt…   misschien dat ze vanavond toch even schrikt en getroost moet worden, maar ik denk zelf dat het niet heel lang zal duren (duim voor jullie)!

liefs Jenneke mv Ivar

#3713721 Quote

Tja ik heb er ook geen ervaring mee, vorig jaar zaten we in Frankrijk en daar was geen vuurwerk. Wij gaan er met Thom (als hij wakker wordt) vanachter de ramen naar kijken en zullen dan enthousiast ooh en aah en boem roepen en hopen dat hij het dan niet eng zal vinden. Als  Annique bij papa en mama is en een beetje getroost wordt, komt het vast goed.
    Groetjes Laura en Thom

#3713722 Quote

We stonden in de deuropening buiten, dus ik hoop dat het binnen wel mee valt.
    Of dat ze gewoon doorslaapt…
    We zien t wel, maar zie er wel wat tegenop … op goed geluk!

sandra

#3713751 Quote

Hier wordt er geen kik om gegeven dus das wel lekker maar hier valt t ook altijd wel mee na 12en maar overdag is het de gewoonte in de Achterhoek dat met carbiet schiet maar ook daar slaapt meneer heerlijk doorheen.

Misschien is het een idee dat als ze wakker wordt van het vuurwerk zelf een btje enthousiast te doen. Zo van kijk eens wat mooi en dat soort dingen soms wil dat helpen (niet bij iedereen natuurlijk). En anders misschien de tv wat harder of de muziek en haar dan proberen af te leiden?!

Iig heel veel succes.

xx Elly mv Yari

#3713752 Quote

Ik ben er net met annique doorheen geweest naar de winkel en het was alleen maar geknal…. en madam heeft er geen last van.
    ze ligt nu vanaf 12,15 te slapen , er wordt hier vlakbij ook kabbit geschoten, met enorme knallen alsof er complete garage's worden opgeblazen hahaha maar ze slaapt nu ook door… dus weer een gerustelling hihi

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct