Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

overgeven en diarree

• Auteur

Al een aantal dagen heeft Tyche diarree. Nu heeft ze vannacht ook 3 keer overgegeven. Ze heeft wat verhoging en is gewoon ziekjes. Dus ik ga uit van een buikgriepje omdat dit heerst. Ze wil ook niet eten trouwens maar water drinkt ze wel dus ik maak me daar geen zorgen over.

Maar omdat hier ook een aantal kindjes buikgriep hebben gehad vroeg ik me af of jullie tips ofzo hebben wat ik mijn meisje kan geven of net niet, zodat ze zich beter voelt.

Alvast bedankt.

Groetjes Kirsten

#3713723 Quote

Ach gossie, helaas heb ik geen tips, maar toch van harte beterschap!
    Groetjes Laura

#3713727 Quote

Het enigste dat hier werkelijk hielp was lekker tegen papa en mama aan hangen en hem heerlijk kriebelen over zijn rugje…. De lieverd! En de tip van iemand hier, weet even niet meer wie, om ze AA-drank of aquarius of zo te geven vanwege de goede inhoud!
    Veel succes met het zieke vogeltje!

Kus Marieke en Thomas

#3713735 Quote

Vervelend als ze ziek zijn he.
    Soms is een beetje warme bouilon lekker. Het is zoutig en houdt het vocht een
    beetje vast in het lijfje.
    Anders thee…en veel knuffelen…
    succes
    Pascal

#3713749 Quote

Ach arm meissie,wordt maar gauw weer beter hoor!
    Veel beterschap.
    Veel liefs en een dikke knuffel van Kitty en Tess

#3713758 Quote

Marit heeft precies hetzelfde. Ze bleef overgeven vannacht! En idd al 2 dagen diarree. Ze eet niet echt en drinken gaat ook niet van harte, maar ik probeer er steeds wat in te krijgen. Zooooo zielig zijn ze dan he!

Beterschap!

#3713866 Quote

Hey Kirsten…..

pffff vervelend he….we hebben het hier ook allemaal meegemaakt….maar haha dat weet je al….Yoëll had erg baat bij ORS nadat ie dat heeft gehad knapte ie aardig op…en gewoon wat lichte kost geven…..rijst, beschuiten en kamillie thee want dat zuivert de maag…..

ik stuur je snel een mail…..

Geef Tyche een hele dikke knuffel

Liefs Denise

#3713792 Quote

Beterschap! Hier geen tips maar wel medeleven!
    Liefs NElleke

#3713843 Quote

Inderdaad ORS geven. Als ze blijft overgeven met hele kleine slokjes tegelijk (iedere 5 min. een theelepeltje geven). Dan is de kans groter dat ze het vocht binnenhouden en het lichaam het opneemt.

Veel beterschap!

Groetjes,
    mv Tijs

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct