Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Aftrap topics 2008 !!

• Auteur

Ja, heel boeiende topic. Alleen even de eerste van 2008 plaatsen (lol).
    Liefs Nelleke

#3713775 Quote

Oeps Nelleke, hieruit blijkt wel dat jij de grootste FORUMVERSLAAFDE van ons allemaal bent hahaha

#3713798 Quote

haha, ja wat moet ik anders in de nacht van oud en nieuw! Haha.
    Wij waren om 23.00 thuis. Kian naar bed, Pappa en Mamma nog een drankje: gelukkig nieuwjaar!!! En lekker onder de wol! En als pappa toch nog z'n tanden staat te poetsen, kan mamma nog snel ff d'r mail checken! (en iedereen hier gelukkig nieuwjaar wensen!!)
    Ruben moest vannochtend om 6.00 op z'n werk zijn. Dus het was weer vroeg ochtend hier! (voor hem dan hoor, wij sliepen nog ff lekker door!)
    Liefs NElleke

#3713800 Quote

Maaruh cissy als je om 2 uur het forum nog checkt ben je ook wel verslaafd hoor!

#3713801 Quote

thanx!

#3713815 Quote

hahahahahaha wat is je voornemen voor 2008: andere mensen een goed gevoel bezorgen, nou dat is goed gelukt!
    vond het erg leuk om te lezen dat al een heleboel vanochtend al even hadden gespiekt op ons gezellige forum!

liefs Jenneke mv Ivar

#3713816 Quote

Hahaha, het begint al weer goed dit jaar! Dat belooft wat!
    Groetjes Laura

#3713839 Quote

Nou, het is dat Lyanne niet wilde slapen toen ik thuiskwam met haar, anders was ik er ook nog even achter gekropen hoor!

GRoetjes, Marieke

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct