Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

FOTOWEDSTRIJD THEMA: Oud en nieuw 2008

• Auteur

Zo hier weer een nieuwe thema voor ons nieuwe fotowedstrijd thema!
    Ik weet het, niet heel origineel haha maar het thema wordt     HAPPY NEW-YEAR!!!!

Ik dacht wel toepasselijk deze tijd van het jaar!
    Ik denk dat de meeste mensen wel een leuke foto hebben gemaakt   van onze ukkies tijdens de jaarwisseling.

Ik ben benieuwd !

Proost ! op het nieuwe jaar!  

Foto's kunnen ingezonden worden tot Dinsdag 8 Januari
    SUCCES!

Liefs sandra

#3713860 Quote

hoi hoiiiii

Wij hebben een heeeeeel gezellige oud en nieuw gehad lekker gegeten en gezongen en uiteraard vuurwerk geknalt.
    Je kon er helaas niet veel van zien doen de dichte mist maarrrr zoals jullie zien konden mijn moppie's toch nog iets van het vuurwerk zien en hebben we ze niet helemaal voor niets wakker gemaakt.

Nou misschien niet de allermooiste foto omdat ie wat wazig is maar vond het wel bij het thema oud en nieuw passen door het vuurwerk.
    Groetjesss corina

#3713861 Quote

nee helaas, kan deze keer niet mee doen…geen foto's gemaakt!

#3713864 Quote

Ik bedenk me net dat er ook veel kinderen hebben doorgeslapen oudjaarsavond..
    als er behoefte is naar een ander thema hoor ik het graag !
    dan verzin ik iets anders…
    liefs sandra

#3713865 Quote

Ik heb maar geen foto's gemaakt van het geknetter, eh, gespetter, hier rond Oud en Nieuw… denk niet dat daar mensen op zitten te wachten, is niet zo heel smakelijk…

#3713871 Quote

Hoiii
    ik zal vanavond wel ff nieuw thema bedenken…
    liefs sandra

#3713887 Quote

ik kan ook niet meedoen   dus een nieuw thema zou leuk zijn

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct