Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

haha wat een kind

• Auteur

Vanavond met Tess onder de douche geweest, nou gaat ze niet zo vaak onder de douche ze gaat meestal met haar broer in bad.
    Mevrouw vondt het geweldig en het was schreeuwen toen ze eruit moest.
    Ik had haar afgedroogd en lekker in de pyama gedaan en was nog even aan het opruimen hoor ik haar ineens lachen. Ik dacht nog die heeft een lol
    Tot ik toch maar even ging kijken, was mevrouw wee lekker in de douchebak gaan zitten spetteren in haar pyama
    Zeiknat natuurlijk maar ze heeft wel lol gehad.

Liefs sandra

#3713930 Quote

jemig! dan zou ik wel even stevig balen hoor, maar later hard om lachen!

liefs Jenneke mv Ivar

#3713931 Quote

Haha die Tess en toen mopperen dat ze alweer uit moet zeker?!
    Groetjes Laura mv Thom

#3713934 Quote

Ohw, heerlijk he!
    Je kan haar ook geen moment uit het oog verliezen want dan spookt ze weer wat uit! Ik weet helemaal hoe dat is….soms erg vermoeiend, maar als je de humor er van inziet vooral errug grappig!
    Groetjes,
    Ellen mv Julian

#3713937 Quote

Hahaha lekker ding!

#3713966 Quote

Whahahahaha…. ik lig helemaal in een deuk. Hier zal het niet voorkomen, Tess heeft een hekel aan de douche, bad is wel heel erg favoriet. Maar die actie brengt wel een bezoekje aan Lyanne afgelopen jaar in mijn gedachte, toen dook Tess aangekleed en wel nog even terug in het buitenbadje, die mocht in een natte broek mee naar huis.

Heerlijke acties van de Tessies!

Lieve groeten Nanda

#3713971 Quote

Ik zie het helemaal voor me, heeft ze dat van Nick ? Dat lijkt me nl helemaal niet zo'n dondersteen. Vond het al een hele stunt dat ze zo met d'r hoofdje gestoten was en een hechting moest. Het is echt een ondernemende dame…..

Groetjes Jolanda

#3713974 Quote

hahahaha ik lig echt helemaal in een deuk van het lachen hoor….zie gewoon haar ondeugende snuitje voor me whahahaha……

geweldig zeg….

en mama maar wassen en schone pyama`s aanslepen

#3713989 Quote

Hahaha heerlijk kind!!! Maare……waar zijn die foto's dan??

Groetjes van Cissy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct