Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

IljaNY

• Auteur

Hiya Ilja!
    Hoe is het met je? Sinds je terug bent in NY zien we je nog maar weinig. Nu had je wel geschreven dat Max ziek is geweest, maar ik hoop dat dat inmiddels allemaal achter de rug is.
    Ik mis je hier…het is zo gezellig als  jij er ook bij bent!

Groetjes en een knuffel voor Max!
    Ellen mv Julian

#3713950 Quote

Heej Ilja, vroeg me ook al af hoe het ging met jou en Max..
    Groetjes Laura en Thom

#3713951 Quote

Jaaaaaaaa hopelijk gaat alles wel goed??
    Of moet je bijkomen van die cultuurschok nu je weer in NL bent geweest?
    Hoop je snel weer langs te zien waaien op het forum met je humor!!

Liefs Jenneke mv Ivar

#3713958 Quote

Ik vroeg het me vanmorgen ook al af, hahhaha!
    Misschien moet iemand haar even duidelijk maken dat kroep en oorontsteking en griep niet via de pc die grote plas oversteekt, hahahha!

-X- marieke

#3713990 Quote

Ja Ylja, waar ben je? We missen je!!

Groetjes van Cissy

#3714135 Quote

Jij natuurlijk ook een gelukkig nieuwjaar! Ik was ook, net als Susan, bang dat je was afgehaakt nadat je ons ontmoet had…, hahaha!
    Balen hoor al die virussen en snotneuzen. Het gaat hier ook aan de lopende band van de een naar de ander, maar gelukkig is het hier allemaal nog redelijk onschuldig (verkouden, hoesten).
    En ik dacht dat het hier koud was (net onder 0), maar ja in Amerika is alles GROTER, beter, mooier, erger etc., hahaha!
    Nog maar even binnen blijven dan met Max tot jullie echt weer beter zijn. Ja, dat valt niet mee. Julian heeft het na 2 dagen binnen blijven ook wel helemaal gehad, dan wordt hij ongeduldig en wispelturig.
    Nou, tot forums maar weer!

Ellen mv Julian

#3714065 Quote

Leuk weer van je te horen! Jammer dat het zo'n ziekenboeg was bij jullie, kan me voorstellen dat forummen er dan even niet bij is.
    Groetjes Laura en Thom

#3714070 Quote

brrr en ik vondt het hier vandaag al zo koud.
    Hopelijk blijven jullie nu allemaal een tijdje beter.

Liefs sandra

#3714095 Quote

Laat het maar flink vriezen daar, dan sterft misschien het virus uit
    Sterkte en beterschap allemaal

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct