Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Op verzoek hihi nieuw thema " BETRAPT?!

• Auteur

Nou om iedereen een kans te geven een leuke foto neer te zetten heb ik een nieuw thema bedacht…
    Het thema is   BETRAPT
    Nu onze kids wat ouder worden gaan ze steeds meer boevestreken uithalen, waarvan ze weten dat het eigenlijk niet mag….
    Ik dacht er zijn vast wel meer die deze momentjes hebben vastgelegd op de foto?

Dus laat maar zien die boevige betrapte foto's hihi

Ik zal de spits afbijten

Nee mama ik heb echt niet bij de kerstkransjes gezeten hoor, hoe kun je dat nou denken??

Je kan je foto's inzenden tot 9 januari

succes!

liefs sandra

#3713963 Quote

Nou… dan gooi ik deze er nog maar eens in! de onschuld zelve….
    Nu lacht mama er nog om, maar over een paar jaar gaat ze over d'r nek met wat 'ie 'er
    waarschijnlijk uit vist, hahaha!

Groetjes! Marieke en thomas!

#3713965 Quote

Hoi hoi!!!!

Dit is mijn meissie cheroon op het moment dat ze zichzelf effe wou ondergooien met drinken     hahahahahha jah nu is het lachen maar op dat moment was het eingelijk niet zo heel erg lachen en brulde ze erover omdat ze doorzichzelf wel te verstaan helemaal nat en plakkerig was van de ranja.

Groetjes corina

#3713968 Quote
    #3713970 Quote

Nee hoor ik ben niet in de voorraadkast geweest!

#3713976 Quote

Nee mama ik zet echt de tv niet uit…..dus toch!!!

#3713995 Quote

Whahaha, gelukkig zijn m'n collega's nog niet in de kamer …. Ik lig dubbel!
    Foto volgt nog ..
    Liefs NElleke

#3714000 Quote

Liefs sandra

#3714001 Quote

zo even mama's boodschappen uitpakken en lekker een rauwe aardappel op eten !!!

groetjes kasper zv

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct