Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

muziektip

• Auteur

Voor alle muziekliefhebbers kijk eens even op http://www.ddcompany.nl daar hebben ze echt leuke cd's.
    In de maneschijn zijn bekende kinderliedjes in een hippe vorm en minidisco zijn vlotte kinderliedjes.
    Op de site kun je de tekst zien en volgens mij ook het Liedje horen.

Ik heb ze vanmorgen binnen gekregen en de Tess vindt het geweldig

Liefs sandra

#3714015 Quote

Ik heb even geluisterd naar de liedjes en ben ook helemaal om. Vooral die liedjes in de maneschijn is leuk. Denk dat ik hem vanavond ook maar eens ga bestellen.
    Leuke muziektip !!

Jolanda

#3714035 Quote

Leuk. Ik heb er gelijk een besteld, hihi.

#3714099 Quote

Leuk leuk!! Thanx voor de tip!
    Heb gelijk de dvd ook erbij besteld!!

Liefs lonneke

#3714144 Quote

Geweldig! Heb net 'in de maneschijn' besteld, wordt er zelf al helemaal blij van haha.

Groetjes
    Susan

#3714159 Quote

Ohhh, wat leuk zeg!   Ik heb nu de serie; kinderliedjes met een hoepeltje erom… Of anders iets wat erop lijkt in ieder geval… De klassiek gezongen variant dus. Maar ik vind deze wel helemaal super voor Thomas zeg! Kunnen de klassiekers naar baby en thomas een nieuwe mee-zing-voorraad! ga er denk ik morgen ook éém bestellen!
    Leuke tip!

-X- marieke

#3714263 Quote

Hoi Sandra,

Nou, de CD is binnen hoor. Sophie slaapt nog, maar wat een vrolijke muziek  zeg. Ze gaat het vast fantastisch vinden, dus bedankt voor de tip!

Susan

#3714384 Quote

nog even up voor de muziekliefhebbers.

Ik heb geen aandelen hoor  maar Tess en Nick vinden het echt geweldig er wordt hier op het moment heel wat gedanst.
    Liefs sandra

#3714388 Quote

Jaha!!!! Kópen die cd's. Ik heb die van 'in de maneschijn' en ze vinden het allebei he-le-maal het einde!! Jan Huigen in de ton,  met de vingertjes, even stampen…….. Ze dansen en springen en lachen tot ze met rode wangen uitgeteld op de sapjes aanvallen haha (en ook goed voor mama, die doet natuurlijk gewoon mee!!)

Ze kunnen zeggen wat ze willen
    Maar de olifant
    heeft de dikste billen van het hele land

Ik ben verkocht hahaha

Liefs
    Susan

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct