Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

ooowww ik ga weer kopen!!!

• Auteur

Op de site van H&M staat alweer   de voorjaarscollectie!
    En ik vind deze broeken helemaal geweldig, dus bestellen die handel!!! Volgende maand lekker showen op Gran Canaria!!!!!

Groetjes van Cissy

#3714154 Quote

Cissy, wat heerlijk dat je naar de zon gaat! En lekker legaal kan gaan winkelen op deze manier, hahahha!
    Maar het zijn leuke broekjes hoor! Ik moet binnenkort ook maar weer eens gaan shoppen voor Thomas!

-X- marieke

#3714023 Quote

WWWWW I I I I I I I I I I I I I I I I I LLLLLLLLLFRÉÉÉÉÉÉDDDD!!!!!!!!

#3714026 Quote

Sssssssssssttttttttttttttt Nelleke, hij hoeft niet alles te weten!!!          

#3714027 Quote

Leuk Cis! Ik hou mijn mond wel hoor tegen Wilfred haha
    Lekker joh volgende maand opvakantie!!!

#3714030 Quote

Lekker shoppen, je hebt helemaal gelijk!! Die bovenste broek vind ik erg stoer, is ook mijn smaak.
    Ben nu al benieuwd naar de foto's van Fabio in zijn nieuwe broeken in de zon!
    Groetjes Laura mv Thom

#3714036 Quote

Leuk!!! Ik krijg gelijk kriebels. Ik wil ook kopen haha.

Gr. Natasja mv JAmie

#3714080 Quote

KINDERBIJSLAG IS BINNEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JE KAN LOS!!!

#3714147 Quote

Ja wat is het nou: gaat Fabio op hokey of wordt ie surfdude……… Lékker he, dat jij de komende jaren bepaalt per dag hoe hij eruit ziet haha. Ik weet zeker: die blonde krullen, die grote bruine kijkers, een zongebruind velletje en dan zo'n outfit: jij gaat heeeeeeeeel veel complimenten krijgen daar op dat eiland.

Zucht, ik wil ook op vakantie!!

Groetjes
    Susan

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct