Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

ooowww ik heb weer gekocht!

• Auteur

Ja hoor, ik ben naar Ikea geweest:

Ik zag zo'n setje bij Fennie staan en dacht: die wil ik ook voor Fabio…

Groetjes van Cissy

#3714042 Quote

Ja hij weet (nu) dat hij daar niet aan mag zitten, gelukkig

#3714044 Quote

Hey miep!
    Hier nog een miep! Heb gister ook zo'n setje gekocht maar dan wit. En ik heb van die krabkussentjes erbij gekocht!!! haha

Liefs Esther

#3714045 Quote

Ow wat leuk!!! Ik wil ook zoiets gaan kopen voor Jamie. Maar wij gaanin Mei verhuizen. Dus ik denk dat het pas in het nieuwe huisje wordt. Ik vind dat zo lief staan hun eigen tafeltje en stoeltje/.

Gr. natasja mv Jamie

#3714048 Quote

Die witte waren hier uitverkocht, maar dat staat hier toch niet zo mooi.
    Deze kan ik verven, beitsen of zo laten, ik weet nog niet wat ik ermee ga doen.
    Ook wil ik nog kussentjes erbij, maar dan moet ik eerst weten wat ik ermee ga doen..

Groetjes van Cissy

#3714057 Quote

Ja hoor! Leuk.
    Deze tafel en stoeltjes van Ikea heeft Ilse ook.
    Wij hebben het blad van de tafel geschilderd met schoolbordverf (in alle kleuren te mengen bij de bouwmarkt)

Ilse vindt het helemaal het einde en tekent er lekker op los. Ook vriendjes en vriendinnetjes die iets ouder zijn vinden het het einde.

Wellicht een idee om dit leuke setje nog leuker te maken!

Liefs Jeske

#3714088 Quote

Ohhhh jeee Wilfred de arme man

Gaaf setje. Wat worden ze dan echt groot he als ze er zo achter zitten

#3714107 Quote

Hahaha, was vandaag in de Ikea in Utrecht en ook daar alle witte setjes uitverkocht (volgens mij staat het inmiddels in alle huizen bij de zomer 2006 moeders dacht ik nog). Maar aangezien ik het tafeltje al heb, met andere stoeltjes weliswaar heb ik het gelaten bij die geweldige krukjes in roze en groen. Ze zijn er niet vanaf te slaan allebei, zo lachen.

Maarre, wat een eigenwijsje zo, die Faboi: hij gaat echt hard he? Heeft het lopen ook doorgezet nu?

Liefs
    Susan

#3714109 Quote

Oehhh leuk zeg!!!!En wat hij trots kijkt!!!
    Ik heb die plastick zooi van ikea

(zoon rond blauw tafeltje met 5 rode stoeltjes)

Leuk!!

Liefs lonneke

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct