Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Marly en haar Nijntjes… Foto's!

• Auteur

Hé Nijntjes, zijn jullie binnen??

Oh, daar zijn jullie! Nu niet weggaan hoor!

Ah… kom toch terug…. alsjeblieft???

Daar zijn jullie weer!

Weet je, Nijntjes… ik kan jullie heel goed nadoen hoor!

Nou… gaan jullie nu weg??

Dan kom ik wel naar de andere kant!

Willen jullie nu met mij spelen?

Ik vond het zó leuk hoe ze zelf door die konijnenopening keek, en dan al die verschillende gezichtjes.
    Al een tijdje trekt ze de zijkanten van haar lipjes naar binnen als je haar vraagt "hoe doen de konijntjes". Nu deed ze het dus spontaan toen ze ze zag. Zó lief!!

Groetjes, Marloes en Marly

#3714399 Quote

Bedankt voor jullie leuke reacties!
    Vandaag met Marly weer bij de konijntjes geweest met een appeltje en een stuk brood. Ze aten het gewoon uit haar handje! Toen ze toch wel erg eraan trokken, liet ze natuurlijk los. Ze liep op de etende konijntjes af… "aai, aai" en zowaar… ze bleven zitten! Ze lieten zich zelfs aaien! Das nieuw! Leuk voor de komende zomer!

Enne, dat jasje… ik krijg er heel veel leuke reacties op als we met haar buiten zijn. En waar ik 'm vandaan heb? Kep 'm gekregen van een bekende, zij had 'm gekregen voor haar dochtertje maar vond 'm niet mooi!  Toen heeft ze 'm aan mij gegeven, ik vond 'm ook super! Er zit een labeltje in van "baby club" van C&A. Wie weet hebben ze 'm nog… succes!

Groetjes, Marloes

#3714298 Quote

Wat een superleuke foto's!!!

gr. Natasja mv Jamie

#3714299 Quote

Wat lieffff! Echt hele gave foto's!

#3714300 Quote

echt onwijs schattig!

liefs Jenneke mv Ivar

#3714312 Quote

Oh wat lief!! Heerlijk hé als ze zo lekker met dieren omgaan. We zijn met Renée laatst bij mijn schoonbroer geweest, die heeft geiten, schapen en kippen, vond ze ook helemaal geweldig. Nergens bang van.

Trouwens, gave jas hè. Renée heeft dezelfde. Ben hem nog niet veel tegengekomen eerlijk gezegd. Wel grappig dat wij dezelfde jas kopen voor onze meisjes.

Heel veel groetjes,
    Evelien en Renée

#3714323 Quote

ow wat leuk.
    ziet er grappig uit.
    groeten van petra

#3714328 Quote

Wat een leuke fotos
    en wat een schattige konijntjes

Tamara mv Jesse

#3714343 Quote

hoi hoi

ohhh wat een ontzettend lieve foto's en wat een schattig koppie heeft ze..
    ze kijkt zo lief naar de konijntjes….

enne wat een leuk jasje heeft ze , super leuke kleurtjes..

liefs tobi

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct