Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Wieteke in de sneeuw

• Auteur

Wij zijn weer terug van de wintersportvakantie!
    We hebben een heerlijke week gehad! Heel veel sneeuw en kou!
    We hebben heerlijk kunnen wandelen en sleeën.

Hieronder een impressie:

Dikke pret op de 'Schneeflitzer'

Lekker stappen in de sneeuw!

Iedere morgen op de slee naar het ontbijt!

Mooie wandelingen met schitterende uitzichten!

Lekker slapen in de rugdrager bij papa op de rug!

Genieten op 2000 meter hoogte!

Mijn twee kanjers in de sneeuw!

Groetjes,
    Geeske & Wieteke.

#3714453 Quote

Wauw!!
    Dat ziet er super uit!! Krijg ook enorm zin in sneeuw!! (Al was het alleen maar om de slee uit te proberen die Puck met Kerst heeft gekregen…maar ik geloof dat het er voorlopig nog niet in zit!)

Liefs, Marcia mv Puck

#3714457 Quote

wauw! ziet er goed uit!
    Liefs Nelleke

#3714458 Quote

Hoi,

Hier even een vraagje van een dec. 2006 mama.
    Wij gaan in maart ook skien, maar nou vraag ik me af wat heb jij je kindje aangetrokken voor kleding? Finn is dan als we gaan 14 maanden.
    Ik heb al een skipakje van mijn vriendin gehad, maar wat voor schoentjes?
    Hij kan nog niet lopen.

Ps. Leuke foto's trouwens!

Groetjes Mirjam

#3714461 Quote

Hoi 'dec 2006 mama' (sorry, ben even je naam kwijt),

Wieteke was ruim 15 maanden toen we op wintersport gingen.
    Ik had voor haar altijd een maillotje aan, daarover heen een gewone broek en daarna een skibroek. Verder had ik gewoon haar winterjas met sjaal en muts (en capuchon) aan (handschoenen weigerde ze om aan te trekken).
    Aan haar voeten had ik hele kleine snowboots. Heel schattig en lekker warm. Wieteke kan ook nog niet lopen (ze loopt alleen nog maar aan de hand), dus eigenlijk mocht ze nog geen schoentjes aan. Maar gevoerde slofjes zijn echt een stuk minder warm en veel eerder nat in de sneeuw. Ik was heel blij met de piepkleine snowboots en voor een weekje moet dat kunnen.

Veel plezier in maart!

Groetjes
    Geeske.

#3714497 Quote

Superfoto's, vooral die laatste is erg mooi! Wat kunnen ze genieten in de sneeuw zeg!

Lisenka mv Tessa

#3714512 Quote

Wat een geweldige foto's en wat heeft ze toch een vrolijk snoetje. Echt schattig, met name die laatste…………. echt super!

Liefs
    Susan

#3714526 Quote

Wat ziet dat er geweldig uit, Geeske! En wat ook een mooi weer zeg, heerlijk hoor!

Ik had een topic geopend met de vraag wie er al ervaring had met wintersport.
    Mag ik vragen waar je bent geweest? Wat voor accomodatie? Waren jullie met zijn drietjes? Hadden jullie nog ergens op gelet toen je boekte of ging reizen?
    Kortom: kun/wil je iets meer vertellen over je ervaring, zodat wij eventueel onze plannen daarop af kunnen stemmen? Alvast bedankt!

Groetjes,
    Ellen mv Julian

#3714589 Quote

`wat een gave foto`s zeg….ik zou ook zow willen hahaha heerlijk sneeuwballen gooien met Yoëll…..hahaha

hoe gaat het met de zwangerschap dan???? hoeveel week ben je nu???

Dus Wieteke heeft het loslopen nog niet ontdekt?? nou meis komt vanzelluf…

liefs denise

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct