Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Lekker wandelen in het bos.. (foto's en filmpje)

• Auteur

Hoi mama's,

Afgelopen zondag was het zo'n heerlijk weer dat we een lekker stuk zijn gaan lopen in het bos. Kay vond het helemaal geweldig en heeft aan een stuk door gelachen en gekletst! We hielden hem amper bij! Tegen iedereen die hij tegen kwam stak hij zijn wijsvingertje op en zei dan met een hoog stemmetje "Hi".
    Hij heeft er heel wat mensen mee aan het lachen gekregen! Hij moest er zelf ook steeds om lachen.. haha.. Op den duur werden we er enorm melig van haha.. Zet straks het geluid van het fimpje maar goed hard. Als je dat een hele wandeling hoort krijg je gewoon echt de slappe lach. Wat heeft ons kleine ventje die middag genoten.. en wij nog meer…

Hier enkele foto's..

Hihi,.. Mijn broek zit onder het zand maar  mijn koekje zal niks  gebeuren!

Waarom moeten jullie toch steeds zo om mij lachen?

Effe luchtje scheppen..

http://ess77.hyves.nl/fotos/164385351/0/pfK1/

Als ik mensen en dieren zie wordt ik enorm vrolijk en blij! Ik ging zelfs blaffen naar de hondjes hihi..

Vinden jullie kindjes het bos ook zo geweldig?

Esmé mv Kay

#3714477 Quote

Wat weer een mooie foto's Esmé!
    Delano vindt het bos ook helemaal geweldig,en heeft pret voor tien!
    Wandelen vind ik zelf ook heerlijk dus mazzel voor hem,haha.
    Heerlijk hè,zo'n frisse neus halen in de natuur!
    Groetjes Tanja

Oja,hoe bevalt de keuken?
    We zaten rond de zelfde tijd in de zooi door de plaatsing van de nieuwe keuken maar ben er zo ontzettend happy mee!

Groetjes Tanja

#3714478 Quote

Wat een heerlijkheid he? Hij loop snel zeg! En wat een WAANZINNIGE muts heeft ie op!!!  

Groetjes van Cissy

#3714480 Quote

@Tanja

Keuken bevalt nog steeds super.. er staan foto's op forum en zal ze zo voor je uppe.
    Heb jij al foto's? laat zien!!

@Cissy

Gave muts hè! Aan de binnenzijde zit heerlijk warm fleece en hij sluit mooi aan en zakt niet voor zijn snoet. Vind het hem ook erg gaaf staan!

#3714481 Quote

@Tanja

Keuken bevalt nog steeds super.. er staan foto's op forum en zal ze zo voor je uppe.
    Heb jij al foto's? laat zien!!

@Cissy

Gave muts hè! Aan de binnenzijde zit heerlijk warm fleece en hij sluit mooi aan en zakt niet voor zijn snoet. Vind het hem ook erg gaaf staan!

#3714482 Quote

Wat een lekker ventje is het hé.

En in het mastbos heb ik ook heel wat stapjes gezet vroeger, leuk

#3714483 Quote

Ja ik vind hem echt helemaal toppie!!!

#3714484 Quote

Hey dat is toevallig!!!

Leuke foto's heb je weer van je knappe vent! Dat HI zeggen ken ik ergens van! Hier in het dorp zitten altijd een stel oude mannen en die begroet Thomas ook altijd hartelijk! Ze kennen hem wel inmiddels. Thomas begroet echt iedereen. Als ik op de fiets zit ook haha echt lachen

Liefs Esther

#3714487 Quote

Als Fabio bij ons in de zaak is en er gaan klanten weg, dan zegt Wilfred natuurlijk die mensen gedag. Meteen volgt Fabio dan met: da da !!!! en zwaait ie vrolijk naar de mensen!

Groetjes van Cissy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct