Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

@ nands_76

• Auteur

Waar bezorg je allemaal? Ik vind je taartjes erg mooi en er zit een verjaardag aan te komen hier..
    Groetjes Laura mv Thom

#3714584 Quote

Sorry dat ik even inbreek, maar wauw, wat een leuke taartjes.
    Ik was voor Linde's eerste verjaardag op zoek naar zoiets maar kon niets in de buurt vinden.
    Ik zou zoiets ook heel graag willen doen, ben je gewoon aan het bakken gegaan of heb je er een workshop voor gevolgt?
    Sorry voor de nieuwsgierigheid!!!

groetjes Daniëlle.

#3714758 Quote

Joepie!!

Mijn meel komt zo bij je binnen…. Nu duurt 2 weken wachten helemaal lang zeg!

Kus!

#3714666 Quote

Hoi,

Sorry, had gister een mega drukke dag, mijn zusje kwam thuis na 3 maanden Amerika en ja dat is toch wel heel leuk. Maar goed dat terzijde, waar bezorg ik, pfff moeilijke vraag, waar woon je? Voor een keertje wil ik best een stukje rijden maar het moet geen uren worden. Ik woon zelf vlak bij Gorinchem.

@Daniëlle, ik zocht ook een taart voor Tess haar 1e verjaardag, kon hem niet vinden, mijn zus wilde toen zo'n taart maken, maar ik was een beetje huiverig, tja het is toch de eerste verjaardag en dat doe je niet nog eens. Toen heb ik mijn zusje voor haar verjaardag een workshop cadeau gedaan en heb mezelf ook uitgenodigd, sinds die dag ben ik verslaafd, het is zo leuk en ik heb nog zo veel leuke ideetjes. Dus een workshop is handig, verder een paar boekjes en wat materiaal en voor je het weet tover ook jij dit uit je handen. Wil je wel een keertje helpen hoor, ben zelf ook net begonnen en iedere keer leer ik weer een beetje bij.

@Esther, dit zijn een paar van mijn taartjes Mijn probeersels  (ik hoop dat de link werkt, anders even kijken in het topic spelletje op pagina 5, die werkt zeker, kan hier op mijn werk (oeps) niet checken mijn album is geblokeerd)

#3714677 Quote

Zo hee wat gaaf dat je die taarten zelf maakt,en zoooooo mooi!!!!
    Heel kunstig en lekkerrrrrrrr….
    Liefs Kitty en Tess

#3714697 Quote

mmmmmmmmmmmmm!! Lekker hoor!!

#3714698 Quote

Hey!!

Ik ben ook nog steeds vreselijk geinteresserd hoor! En joepie, Gorinchem is hier niet zo heel ver vandaan!! ( wil hem anders ook wel komen halen hoor, hihihi!)
    Lijkt me geweldig om de familie te verrassen met een geboortetaart van baby, en die dan lekker samen oppeuzelen. ( Ik vind beschuit met muis vreselijk zelf!! )
    Gezellig samen met de familie een stuk taart die er geweldig uitziet aansnijden, krijg er helemaal zin in!
    Bezorg je de 23e in Tiel??? HHAHAHHA!

Kus, Marieke

#3714748 Quote

Hoi Marieke,

Tiel is geen probleem, de 23e ook niet, mail me maar even dan komen we er vast wel uit (nebregt@hotmail.com of titataart@hotmail.com)

Groetjes Nanda

#3714752 Quote

wauw wat een mooie taarten maak je zeg
    ik heb even gekeken
    maar het ziet er echt heel mooi uit

En ze zullen vast heerlijk smaken

Tamara mv Jesse

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct