Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

hoe forummen wij?

• Auteur

Stephanie (toulouse) kwam op het leuke idee om foto's te plaatsen hoe wij erbij zitten achter de computer op het forum.
    Nu heb ik de mazzel dat ik alleen thuis ben en niet een foto kan laten nemen, haha ik zit er lekker onderuitgezakt bij on trainingsbroek en slobbertrui, dus die foto kunnen jullie wel missen.

Maar ehhhhh wie heeft er wel een kiekje? De mijne volgt snel

#3714597 Quote

ahhhhh al net zo flauw als ik

Beterschap!

#3714601 Quote

Ja flauw hé, manlief is net naar boven dus nu kan er geen foto meer gemaakt worden, jammer!!! hihihihihihi………….

Dank je.

#3714603 Quote

Ok dan….

…aan de keukentafel!

#3714604 Quote

Hier komen echt geen foto's van…..!

Momenteel: In een roze verwassen pyama waar de gaten in zitten van armoede, en met een mega-zwangere vet-pens op een te klein poefje zodat mijn knieen boven mijn reet uitsteken op een niet verwarmde zolder….

Nog niet misschien dus dat hier foto's van volgen… Schaam me al bijna te erg om op "plaats bericht" te klikken…

-X- Marieke

#3714606 Quote

hahahahahaha leuk om te lezen

ik zit in pyama-outfit met een mega-wollen vest aan op de bank, gezicht al schoongemaakt enzo hoef alleen nog tanden te poetsen, lekker kopje thee erbij

groetjes Jenneke

#3714610 Quote

Haha 1 groot pyjamafeestje dus achter de pc!

#3714611 Quote

ook hier geen foto hoor. Ik lig in bed, met niet al teveel aan. Ik kijk op de tv naar een programma van herman den blijker (herrie in de keuken) en zit ondertussen op mijn nieuwe ipod touch. Dat is een klein zakcomputertje.

#3714612 Quote

ook hier geen foto hoor. Ik lig in bed, met niet al teveel aan. Ik kijk op de tv naar een programma van herman den blijker (herrie in de keuken) en zit ondertussen op mijn nieuwe ipod touch. Dat is een klein zakcomputertje.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct