Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Heel erg bang

• Auteur

Hi!

Dinsdag moet ik naar het ziekenhuis voor een echo van rechter mijn oksel en borst…. en ik ben heel erg bang dat het iets ergs is.

Eigenlijk loop ik al maanden met een "raar" gevoel in  de zijkant van mijn rechter borst, er zit geen knobbel volgens de dokter. Maar ik ga het toch na laten kijken, omdat het zo vreselijk veel voorlkomt. Die verwijsbrief… die  zit al weken in mijn tas, maar ik heb zondag Over mijn lijk gekeken en daar was ook een jonge moeder met borstkanker.

Ik ben 27 en vreselijk bang, juist nu ik een kleintje heb. En waarom zou het aan onze deur voorbij gaan. Wij wonen bij mijn moeder in, mijn relatie is na 8 jaar op de klippen gelopen en heb eigenlijk altijd heel veel pech gehad.

Misschien zie ik spoken, maar ja…

Moest even mijn verhaal kwijt!

#3714701 Quote

Jeetje meid,dat is geen kattepies.
    Ik kan me voorstellen dat je bang bent,als je het kwijt wilt gewoon hier" opschrijven" hoor!Ik ga ook keihard voor je duimen en zal aan je denken.
    Liefs en een dikke knuffel van Kitty en Tess

#3714704 Quote

Gatsie! Zit hier gewoon met kippenvel jouw stukkie te lezen!
    ik zou graag zeggen: kom op, niet iedereen heeft zoveel pech dat ze dan ook nog….
    Maar dat helpt niet en het is helaas ook niet waar. Ga af op je intuitie en hoop dat deze ernaast zit dan maar voor deze keer, toch? Lekker van je afschrijven hier hoor op het forum! Hou je ons wel op de hoogte dan?

Dikke kus, Marieke

#3714714 Quote

Heftig, zeg, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt! Wel heel goed dat je je niet laat stoppen door je angst maar je laat controleren. Heel veel succes en laat je weten hoe het gegaan is?
    Knuffel Laura en Thom

#3714716 Quote

Jemig zeg krijg kippenvel van je verhaal
    Goed van je dat je de echo laat maken
    Ik ga heel hard voor je duimen dat er niks aan de hand is

Tamara mv Jesse

#3714720 Quote

Oh meid. Wat ontzettend eng allemaal. Ik weet jammer genoeg wat een vreselijke ziekte het is en ik laat elk jaar preventief een mammografie maken. (niet omdat ik het zelf  gehad heb hoor).  Elke keer zit je toch weer in spanning. Ik ga hier vreselijk voor je duimen dat het niks is!! Ik denk aan je. Heel veel sterkte in ieder geval!!

Gr. Natasja mv Jamie

#3714736 Quote

Wat zit jij in ongelooflijke spanning!
    Heel goed dat je er naar laat kijken ipv je angst te laten winnen en het te negeren..

Ik kan je alleen maar heel veel succes wensen en samen met de rest hopen op goed nieuws.

Dat de rest je in je leven wat tegen heeft gezeten is geen garantie voor eeuwig "ongeluk". Misschien mag je dit wel zien als een nieuwe start in je leven, bewust worden van het leven.. Even op je tanden bijten meid en dan breekt de donkere hemel open vol zonnestralen!!!

X Esmé mv Kay

#3714751 Quote

Hoi,
    Helaas ken ik de spanning die je hebt… over 2 weken moet ik zelf weer voor (een extra) controle op eierstok-tumoren. In 2005 zat mijn buik hiermee vol en zijn ze operatief verwijderd. Ondanks alles toch zwanger geworden, maar blijf onder controle. De laatste 2 maanden is de tumormerkstof in mijn bloed weer gestegen tot boven normale waarden. Kan te maken hebben met een eitje dat vastzat waardoor ik niet ongesteld werd, of er groeien toch weer tumoren. De kans op laatste is erg groot omdat ze groeien onder invloed van eierstokhormonen, en ik heb nog een halve eierstok.
    Ondanks de ellende die ik de afgelopen 4  jaren heb meegemaakt (moeder plotseling overleden, ontslag van vaste baan, buikoperatie, bevallen van een zoon die het bijna niet had gered) blijf ik het positief inzien. Als het weer verkeerde boel is in mijn buik dan wordt die halve eierstok verwijderd en kan ik dus geen kinderen meer krijgen (om van de overgang nog maar even te zwijgen). Heel erg jammer, maar ik heb wel een geweldige zoon nu en dat ik een mama voor hem kan/mag zijn vind ik vele malen belangrijker. Die ervaringen hebben me wel sterker gemaakt. Ok, leuk is het niet, maar ik kan inmiddels een boel aan!
    Ik wens je veel sterkte en zal voor je duimen!

Ellen mv Julian

#3714770 Quote

Pff, als ik jouw verhaal lees, staan mijn haren ook recht overeind! Hopelijk blijft bij jou alles stabiel! En het is ook zo dat we allemaal dankbaar mogen zijn met onze kindjes. Die spanning is gruwelijk.

Mensen zeggen, ah joh, maak je niet druk. Maar tegenwoordig is het nog al bijzonder als iemand HET niet heeft. Tegenwoordig krijgt iedereen het toch?   Zeker nu Lucas er is, ben ik er heel bang voor geworden en mij zat toch alles al tegen, dus waarom dit niet. Ik voel al maanden dat er iets niet goed zit en het straakt nu ook uit naar mijn tepel.  Positief blijven kan ik heel goed, op alle andere vlakken, maar dit is gewoon pure angst.

Over mijn lijk van Bnn, dat programma kijk ik maar niet meer….

Ik kan heel veel hebben en ben ook heel sterk en ik moet er ook maar niet te veel aan denken. Op Lucas zijn 1e verjaardag heb ik mijn relatie verbroken, was dus niet zo'n geweldige dag en dat had die dag dus wel moeten zijn. Daar heb ik nog geen moment spijt van gehad. Mijn hele zwangerschap en tijdens de bevalling was hij in het buitenland en vond het niet echt belangrijk genoeg om thuis te zijn. Hij was nu 9 maanden terug en die waren toch niet meer leuk en toen ik op Lucas zijn verjaardag ook nog te horen kreeg dat hij met de vriendin van mijn broertje iets had, was voor mij de maat vol!!! Opzouten met die vent!!

Ik was altijd al alleen, dus mis ik hem niet en zo'n vent ben je liever kwijt dan rijk. Samen met mijn moeder en Lucas hebben wij het heel gezellig. Op die manier geven wij Lucas ook een gezinsleven, alleen dan zonder vader. In dit huis heerst rust en vooral gezelligheid en Lucas heeft het wel fijn denk ik.

Ben net even lekker wezen sporten, voor het eerst … Ik was nooit zo van de sport, maar nu moest ik er ook maar eens aan gaan geloven en ik vond het heel erg leuk. Body Pump, in zo'n klasje. Moet toch weer wat mensen gaan ontmoeten, die komen niet naar mij als ik thuis blijf zitten. En dan kom je thuis en ga ik kijken bij mijn vriendje die heerlijk ligt te slapen en dan ben ik echt gelukkig!

Bedankt voor jullie lieve berichtjes, ook al schrijf ik pas net….

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct