Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

@ Nelleke

• Auteur

Hoi Nelleke,
    Aangezien er bij ons in de pc een storing (van een week of drie) zat, was ons geluid foetsie. Ik had je fimpje van de kerst dus nog steeds niet kunnen beluisteren.
    Vandaag doet het geluid het weer, wat een geluk!!! En ik heb dus eindelijk je filmpje kunnen zien en horen.
    Wat een geweldig optreden zeg!!! Om kippenvel van te krijgen. Jullie zingen allebei prachtig!!!
    Ik zing zelf ook (in een koor) en we hebben met kerst een optreden gegeven. Was ook weer superleuk om te doen, maar dit wat jij deed, lijkt me ook helemaal fantastisch. Die jongen met wie je zingt, doet het ook geweldig hoor!!!
    Mijn complimenten alsnog (beter laat dan nooit hihi).
    Groetjes Marieke

#3714814 Quote

He Marieke, wat leuk dat je er alsnog even op terug komt.
    Het is inderdaad onwijs gaaf om te doen. Het geeft echt een kick. De één staat te trillen als ie op het podium op moet of moet er niet aan denken maar in de buurt te komen van zoiets, maar ik voel me heerlijk als ik er sta.

Ik moest nog wel lachen ook want er kwam iemand van de IT van de kerk naar me toe.
    "Je bent lekker bezig Nelleke! Zit jij op een site voor moeders ofzo…."
    Dus ik gaf het maar toe…
    Blijkt dat er vanaf hier de meest bekeken link is naar het filmpje!   Go Girls!!

Anyways,,,, thanx!
    Liefs Nelleke

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct