Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Isis' nieuwe kamer (foto's!)

• Auteur

Gisteren was het dan zover; de "verhuizing" van Isis naar haar nieuwe kamer. Natuurlijk was het even spannend of ze het allemaal okee zou vinden, én of ze zou gaan slapen, maar het ging perfect. Ze vond het helemaal leuk en ging direct lekker slapen.
    Van haar oude kamer zijn haar bedje, commode en stoel meeverhuisd, de rest is nieuw (kast, tafeltje met stoeltjes en zitzak). Het speelgoedbankje stond ook al op haar oude kamer (gemaakt door opa!) maar heeft een nieuw kleurtje gekregen.

Dus nu kunnen we aan de slag met de babykamer!!

Groetjes,
    Myrna mv Isis en 27w zwanger van haar zusje!

#3714887 Quote

Oja, ik ben éxtra trots op de gordijnen… zelf gemaakt en ze zijn zó leuk geworden!! (al zeg ik het zelf… )

#3714888 Quote

oh wat is het leuk geworden zeg
    echt een meisjeskamer..
    creatief de gordijnen, zijn super gelukt!
    erg leuk allemaal!
    liefs sandra

waar heb je de zitzak weg?
    wil er ook wel 1 voor annique, maar ik vind ze vaak erg duur

liefs sandra

#3714913 Quote

wat een leuke kamer zeg….en wat goed dat ze daar direct wil slapen…..

Liefs Denise

#3714918 Quote

Oh wat gaaf!!!! En wat een heerlijk frisse kleurtjes, echt helemaal meisjes!

@ sandra, bij praxis zijn ze nu in de aanbieding. En anders bij leen bakker.
    Wij hebben onze zitzak bij cranendonk (cranenbroek) oid gekocht, maar die zit in braboland, das misschien iets te ver voor jullie

#3714919 Quote

wow!
    en wat een gave kast!
    en super dat ze gewoon ging slapen, kan ze lekker wennen voor haar zusje arriveert

liefs Jenneke mv Ivar

#3714928 Quote

Oooooo!! Wat gaaf!! Echt helemaal fris en lief……… m'n handen gaan ervan jeuken (en dat wil wat zeggen hoor bij mij, ik heb echt een broertje dood aan klussen haha)! En die gordijnen: geweldig! Wat doe je om het kamertje donker te maken?

Liefs
    Susan

ps. Dat schatje óp de zitzak vind ik ook erg leuk hoor haha

#3714930 Quote

helemaal leuk zo'n meiden kamer
    Daar kijk ik dan altijd zo van op
    Hier met drie jongens is alles aqua of lime…vind het altijd zo
    grappig om dan zo'n echte meiden kamer te zien
    Super leuk!
    groetjes Pascal

#3714992 Quote

Wauw een echte meiden kamer!! Super gedaan hoor!!

Ik wil voor chloe tegen de tijd dat ze 2 wordt ook de kamer gaan veranderen..
    (laat dat papa maar niet horen want doe wordt gek van me, hihi)

Kan me voorstellen dat ze hier erg lekker slaapt..

groetjes pally

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct