Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

alweer (?) zesde ziekte…

• Auteur

Na vier dagen koorts zonder ziekte verschijnselen is Stijn gelukkig weer koortsvrij maar… nu zitten zijn rug en buik helemaal onder de uitslag. Duidelijk zesde ziekte, dacht ik. Alleen heeft hij dat al eens (misschien al twee keer) gehad… Of kan dat niet ?

#3714909 Quote

jee gek zeg, het zal dan wel nu of een andere keer iets anders geweest zijn (volgens mij kan je het idd maar 1x krijgen), ik denk dat Ivar het ook al eens had gehad maar wist dat ook niet zeker…

veel beterschap voor je knulletje!

liefs Jenneke mv Ivar

#3714929 Quote

Tegenwoordig hebben ze het ook over 4e en 7e ziekte….is dit het miss…

wel heel vervelend hoor voor je kereltie….

Beterschap…

Liefs Denise

#3714931 Quote

4de ziekte ziekte die gepaard gaat met koorts, lymfeklierzwelling en een rode huiduitslag

7de ziekte is niet te vinden

#3714932 Quote

Ik dacht ook dat ze de 6de ziekte maar 1x kunnen krijgen.. misschien toch weer net wat anders.   Veel beterschap!!!

Groetjes Liesbeth

#3714935 Quote

Je hebt ook nog de 5e ziekte………………….. Tis wat!

Beterschap nogmaals en blijf het in de gaten houden he, als hij weer koorts krijgt, toch even naar laten kijken! Maar je gaf al aan dat je intuitie bij Stijn prima werkt, dus dat komt wel goed.

Groetjes
    Susan

#3714945 Quote

De vijfde ziekte krijgen ze pas tussen de 4 en 10 jaar, volgens de vlekkenparade

Gisteren ben ik wel even naar de huisarts geweest maar toen had hij die uitslag nog niet. Z’n urine was schoon en vandaag heeft ie geen koorts meer gehad.

Morgen maar weer eens naar de crèche, als het mag met stippen?

#3714957 Quote

Hoihoi,

De 5e ziekte heeft geheersd op het kdv bij ons toen ik zwanger was van Sophie (het kan een risico zijn voor zwangere vrouwen,vandaar dat ik het nog weet). Ze kunnen het dus eerder krijgen dan vanaf vier. Maar het is voor het kind volstrekt ongevaarlijk hoor.

Maar eerst maar eens die uitslagen afwachten dus…..

Groetjes
    Susan

#3714969 Quote

Ik heb geen idee wat het kan zijn, maar we wensen je wel heel veel beterschap hoor ventje!!!!

Kusje van Cissy en Fabio

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct