Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

887883 Opa Overleden - pagina 2

• Auteur

Gecondoleerd met je schoonvader, wat verdrietig dat hij toch zo snel na de geboorte van je 2e meisje overleden is. Maar ook mooi dat hij een rustig einde heeft gehad zonder teveel lijden.

Veel sterkte de komende tijd,

liefs Jenneke

#3732460 Quote

Gecondoleerd meid! Heel veel sterkte!
    Liefs Esther

#3732454 Quote

Gecondoleerd met het overlijden van (o)pa.
    Jullie hebben zeker een hectische en zware tijd achter de rug. Veel sterkte nog de komende tijd. Hopelijk komen jullie nu weer wat tot rust.

Liefs,
    mv Tijs

#3732419 Quote

Gecondoleerd…. en uiteraard heel veel sterkte!!
    Tis een hele erg moeilijke tijd voor jullie maar hij hoeft niet meer te lijden en dat is ook heel erg belangrijk. Maar ondanks dat blijft er altijd een leeg plekje achter van iemand van wie jullie heel erg veel hebben gehouden en altijd van zullen blijven houden!
    Mijn vader en schoonvader zijn beide overleden toen ik zwanger was en het doet erg veel pijn van binnen. Het is nu 2,5 jaar geleden en ik kan het nu een beetje een plekje geven.
    Tis gewoon erg moeilijk.

Heel veel sterkte gewenst

liefs
    di silva

#3732415 Quote

Hoi Myrna

Gecondoleerd met het verlies van je schoonvader! Jullie hebben inderdaad een erg hecktische tijd achter de rug. Neem je tijd en wat je zegt: geniet van het moment (en je mooie meisjes helpen je daar vást bij!)

Groetjes
    Susan

#3732414 Quote

Speciaal voor jou log ik even in.
    Heel veel sterkte meid voor jullie de komende tijd!
    Gecondolleerd met dit grote verlies.

Groetjes, Marieke

#3732409 Quote

Hoi, ik wilde je even heel veel sterkte wensen. Dit is voor jullie allemaal een hele zware tijd, neem goed de tijd voor jezelf. groetjes Wendy

#3732529 Quote

Nou wat verdrietig. Gecondoleerd.
    Sterkte de komende tijd.
    Liefs Nelleke

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen