Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

887885 Jenteaposs Nieuwe Kamer Fotoaposs

• Auteur

Wil even Jente's nieuwe kamer showen!

Er moeten nog wel  gordijnen komen en er moet nog het één en ander op gehangen worden, dus het lijkt misschien nog wat kaal!
    Vind zelf zijn wandkleed ook helemaal gaaf, met naam en geboorte datum.
    Verder is de zitzak echt favoriet, daar duikt hij in en gaat hij heerlijk in liggen of hij stoeit er op met papa.

Groetjes Fennie en Jente

#3732400 Quote

hey Jente wat een gave kamer heb jij zeg.
    Mijn moeder gaat morgen mijn kamer verfen……ben benieuwd.

veel,plezier in je nieuwe kamer.
    Kusje Tess

#3732403 Quote

Wow, wat een stoere kamer. Een echte jongenskamer!! Ik ben bang dat Siebe nog een tijd moet wachten. Ik wil eerst verhuizen (nou ja ik wil niet, maar moet!) en dan kan ik zijn kamer stoerder maken! En die van Merijn…..dus ideeën, kom maar op….

Groetjes Fonske.

#3732407 Quote

Wat een mooie stoere kamer! Geweldig. Echt heel leuk bij elkaar gezocht die spulletjes en kleuren.

#3732411 Quote

wat een mooie kamer!   Thijs heeft ook een wandje met leger, maar dat komt omdat die kamer eerst van zijn grote broer was. We zijn gister terug gekomen van vakantie, en ga ook binnenkort voor de echt klussen op Thijs zijn kamer. Het resultaat mag er zijn! groetjes Wendy

#3732432 Quote

Stoer Jente! Vraag eens aan je moeder waar ze dat mooie bed vandaan heeft…  

#3732453 Quote

Hai Toulouse,

Bed komt van marktplaats en hebben we zelf geschuurd en een likkie verf gegeven.
    We hebben een mooie kleur legergroen uitgezocht die ook bij zijn dekbed en anders spulletjes paste.

Groetjes Fennie en Jente

#3732457 Quote

Wauw wat een gave kamer zeg! Ik vind dat bed ook erg leuk!!!
    Liefs Esther

#3732519 Quote

Gaaf hoor,

Die bak waar je de trein in hebt staan, hoe kom je daar aan?

Annemieke

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct