Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

887889 Verjaardagsuitnodiging

• Auteur

Hallo meiden,

Het duurt voor Julian nog even dat hij jarig is, maar ik heb alvast het eerste voorwerk al gedaan…een uitnodigingskaart geknutseld!
    Vind hem zelf erg leuk!

Groetjes,
    Ellen en Julian

#3732428 Quote

ooooh wat is ie gaaf!!! Wij kunnen wel hoor, de 24e!
    Erg leuk Ellen!!

Voel me wel een sulletje haha, ik heb gewoon iedereen gebeld om ze uit te nodigen voor  het verjaardagsfeestje  van Sophie as zondag.

Wat is het toch een leuk ventje! Komen jullie anders ook gewoon as zondag, kunnen we gelijk kijken of het klikt tussen die twee hahaha!

Liefs
    Susan

#3732447 Quote

Hiya Ellen!

Die is leuk geworden zeg, ik vind die foto van Julian ook helemaal wijs! Een echte sufer dude, beachbum pose die hij aanneemt.

Ajuus, ilja

#3732450 Quote

Mooie uitnodiging! Leuk in elkaar geknutseld.

Wij hebben het ook heel simpel gehouden en iedereen gemaild voor de verjaardag van Tijs. Wel even een voorbehoud erin gemaakt voor het geval ik ga bevallen. Dan stellen we de verjaardag even uit.

Groetjes,
    mv Tijs

#3732458 Quote

Wauw wat een geweldige kaart zeg! Waar heb je die gemaakt??

#3732473 Quote

Zoooo, die ziet er leuk uit. Ik kan me niet voorstellen dat diegene die zo'n kaart krijgt het aandurft om af te bellen, hahaha!! Leuk gedaan hoor…

Groetjes Fonske.

#3732527 Quote

Nou ik ben ook wel nieuwsgierig hoe je die in elkaar geknutseld hebt! Ziet er echt profi uit!
    Liefs Nelleke

#3732496 Quote

Wat een leuke reacties, bedankt!
    Ik heb de kaart gemaakt in InDesign, een programma voor DTP en grafische vormgeving.

Groetjes,
    Ellen mv Julian

#3732502 Quote

Creatief hoor! Super leuke uitnodiging.

Groetjes,
    Geeske.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct