Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

887896 De Rust Is Voorbij Iaposm Back

• Auteur

Zo, helemaal uitgekeken op het mooie weer, het zwembad, restaurantjes en luieren …
    (not)
    Maar ik ben er weer. Mét een zooi foto's natuurlijk!
    Heb ik nog belangrijke dingen gemist? Ik ga natuurlijk even bijlezen, maar stel nou dat ik over iets heel belangrijks heen lees: vertel vertel!!
    Komt ie:

Wij hadden een sta-caravan, maar opa en oma een gewone caravan. Dus eerst maar even opa helpen de voortent op te zetten..

Dan het nodige meubulair verplaatsen ..

Hij leeft een beetje op grote voet sinds de vakantie …

Van mij krijgt ie vrijwel nooit echt snoep, maar ja, opa en oma waren mee, en die mogen verwennen! Dus eerst maar eens een speklollie …

Dan lekker wat chocolade-mousse …

Dan iets wat ie dus wel vaak thuis krijgt. … PANNENKOEKEN !!! (pappa en mamma overleefden geen drie weken zonder …)

IJsjes … (mamma heeft er ook ietsje te veel op) ( uhh, twee ietsjes te veel)

Uiteraard hebben we hem ook wat stijl bijgebracht in een sjiek-de-friemel restaurant. Kian eet netjes met 10 vingers!

Zelf Denne-appelsoep maken …

Beetje conditie training om al die calorieen weer weg te werken (kijk mamma's … zo doen jullie dat ……)

Beetje krachttraining voor de pappa-look-a-like bovenarmen ….

Even al het camping-vuil losweken. Kon ie echt uuuuren in spelen!

Mam! Kappen nou, geef dat ding hier!

En het groto losweek-verhaal met pappa en mamma erbij …

De nodige uitstapjes, hier aait ie karpers …. (hij wilde er zelfs een oppakken, maar dat ding was te glibberig) (pfieuw)

Nieuwe liedjes leren van oma…. (iets over Olleke en Bolleke , … gaat dat over mijn mamma?)

Even boekje lezen … (hij had 'm hier al bijna uit!)

O ja, het bewijs dat mamma ook mee was op vakantie … Ik maak meestal de foto's dus ..

Kians vakantie was weer picobello!!

AU REVOIR !!

#3732538 Quote

Dat ziet er uit als een geslaagde vakantie!!

Al een hele vent  die Kian!!

Leuk dat jullie weer terug zijn

Esmé mv Kay

#3732539 Quote

wat een leuke foto's! Hij heeft zich uitstekend vermaakt zo te zien, hi hi hi

liefs
    di silva

#3732540 Quote

Leuke foto's, zo te zien een zeer geslaagde vakantie.

Groetjes,
    mv Tijs

#3732544 Quote

#3732545 Quote

Nee hoor grapje! Fijn dat je weer terug bent!!! Heb je wel een beetje gemist. Leuke vakantie foto's!!!! Zo te zien erg naar jullie zin gehad!
    Welkom terug!!
    Liefs Esther

#3732546 Quote

Leuke foto's!
    En wat een knappe vent heb je toch!
    Fijn dat je er weer bent.
    Groetjes Tanja

#3732559 Quote

Leuke foto's! Zo te zien hebben jullie het heerlijk gehad…….. Gelukkig is het hier ook weer even zomer hahaha. Gezellig dat je er weer bent!

Susan

#3732564 Quote

Hoi Nelleke,

Het was wel erg rustig ja, hahaha….. Maar wat hebben jullie een leuke vakantie gehad zeg, althans zover ik van de foto's kan afleiden…. Wat is Kian toch (ook) al een kerel hè! Het gaat zo hard!!

Groetjes Fonske.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct