Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

887900 Effeweg Nl

• Auteur

Hoi hoi,

Ik ben er effe weg van!!!! Ik vertrek morgen in mijn uppie naar Malgrat de Mar om daar eens heerlijk te genieten van de zon, het strand, het heerlijke eten, kortom ontspanning ten top, maar God God, wat zal ik mijn kanjers missen!! Tien hele lange dagen…..even de knop om en dan moet het toch lukken….snik….Een vreselijk dubbel gevoel dus, maar hopelijk gaat het de pret niet drukken!

Ik ben er weer na 3 augustus. Tot dan dan…….

Fonske

#3732563 Quote

Ik wens je een hele fijne vakantie met veel zon !!
    En dat je je kanjers gaat missen kan ik me heel goed voorstellen..

Groetjes Jolanda

#3732566 Quote

heerlijk lekker even relaxen!!!! Geniet ervan en tot snel!!

#3732570 Quote

Lieve schat,

Heeeeeel veel plezier de komende dagen! Goede reis en een goed bed gewenst en daarna: GENIETEN!!!!!

Zie je snel als je weer thuis bent
    Liefs
    Susan

ps: wat is die zandloper nou?

#3732571 Quote

ff snel op de valreep. Weet niet of je het nog kan lezen.
    Maar ik wil je onwijs veel plezier wensen!! Het zal wel heel raar zijn zonder je ventjes. Maar voor jezelf is het misschien wel even lekker. Geniet ervan! Het is daar echt heel erg leuk!!!! Ben er zelf 7 jaar terug geweest dus het zal er nu wel nog mooier zijn (waren toen veel aan het bouwen) Drink gezellig een borreltje bij de delfse duit (als die nog bestaat)
    Heel veel plezier!!
    Liefs Esther

#3732572 Quote

Goede reis en een hele fijne vakantie!! Kan me voorstellen dat je je mannetjes erg zal missen, maar probeer er lekker van te genieten dat je alleen jezelf hoeft te vermaken de komende dagen!
    Groetjes Laura en Thom

#3732600 Quote

ze zit nu halverwege frankrijk…  
    en ze belooft dat ze zich zal gedragen
    iedereen de groetjes van Fons!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct