Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

887907 We Zijn Er Klaar Voor

• Auteur

Lukas zijn verjaardag dan. Afgelopen woensdag was hij echt jarig, maar toen hebben we er niets aan gedaan (hij heeft niet eens een cadeautje gehad ). Maar morgen mag het feest los barsten. We hebben net de slingers opgehangen.

Ik heb me blauw geblaasd aan ballonnen, de taart is binnen, op het laatste moment nog even kaarsjes gehaald, cadeau ingepakt, etc.

Nou maar hopen dat hij er meer van mee krijgt dan vorig jaar!

Annemieke

#3732616 Quote

alvast een hele fijne dag gewenst met veel lekkers, cadeautjes en mooi weer…
    en die kleintjes merken het echt niet of ze het cadeautje nu op de verjaardag krijgen of een paar dagen later hihi…met sinterklaas heeft Daniëlle de cadeautjes ook al gekregen op de dag dat sinterklaas in NL aankwam….papa en mama konden niet wachten hahahaha

Groetjes Veronique

#3732621 Quote

Nog gefeliciteerd met je manneke.
    Ik had ook geen cadeau gegeven met zijn verjaardag, denk anders dat hij het misschien niet zou snappen.
    Het is toch veel leuker als alles versiert is en hij heel veel cadeau's krijgt.
    Dat gezichtje staat vandaag op
    Een hele fijne dag vandaag.

karin mv jaimey

#3732624 Quote

nog van harte gefeliciteerd met de jarige job. Je hebt wel het goede weer voor een mooi kinderfeest. Ik wens jullie een hele leuke dag toe. groetjes Wendy

#3732633 Quote

Fijne dag gewenst (ondanks de dreiging van wateroverlast, hagel en onweer)!!! Ook hier vandaag een jarig dametje, dus overal slingers en ballonnen. Het is pas 10.00 uur, maar ze is nu al zó ontzettend jarig!

Geniet ervan!
    Susan

#3732635 Quote

een hele fijne dag vandaag

#3732636 Quote

Van Harte Gefeliciteerd! Allebei een hele fijne verjaardag toegewenst! Veel plezier vandaag!

Groetjes,
    mv Tijs

#3732640 Quote

Van Harte Gefeliciteerd
    en een hele fijne verjaardag.

groetjes Jama
    mv Thijs

#3732648 Quote

Gefeliciteerd!
    Ik had het er vandaag over met een kennis die een kindje heeft die van de week 2 werd. Ze krijgen er alles van mee. En vinden het geweldig dat alles om hen draait die dag! Geweldig toch!

Hebben jullie het ook naar de zin gehad vandaag?
    Liefs NElleke

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct