Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

887910 Wat Gaan Jullie Doen Vandaag

• Auteur

Hallo allemaal, vanmorgen opgestaan, en heb totaal geen idee wat we kunnen gaan doen vandaag, dat is balen zeg! De afgelopen dagen zijn we door de vakantie veel weg geweest, en ik vind een dagje heerlijk thuis helemaal niet erg, maar de kids hadden andere plannen, ze wilden iets gaan doen……maar wat? Ze hebben een heerlijk zwembad in de tuin, en we hebben onze eerste werkdagen erop zitten, dus zelf vond ik dat wel een goede optie, haha Dus kom maar op met de tips…………groetjes en een prettig weekend Wendy

#3732632 Quote

Hoi Wendy

Aan mijn tip heb je niks: wij vieren vandaag namelijk de verjaardag van Sophie. Gezellig, het hele huis vol visite en een heeel jarig meisje!

Groetjes
    Susan

#3732644 Quote

wij zijn net terug van kasteelpark born….leuk hoor.
    Even na herkenbosch gaan?elfenmeer?Ook leuk voor eventjes,is camping met zwembad enz enz.
    Valkennier?

#3732645 Quote

Tsja, nu heb je er natuurlijk niets meer aan …

Vanmorgen zijn we naar de kerk geweest, toen auto wassen, bandenspanning doen, kdv papieren ingevuld, badje vol laten lopen, en luieren maar!

Maar goed, ben je er nog uitgekomen met je kinderen?
    Liefs Nelleke

#3732677 Quote

Wij zijn gisteren naar het strand geweest!!!! En jullie?

Groetjes,
    Nelly.

#3732749 Quote

Hoi, hoi, uiteindelijk is het speeltuin geworden, en gisteravond nog verlaat verjaardagsbezoek gehad, dus hebben we lekker in de tuin gezeten, heerlijk. Vandaag komt een vriendin haar kids naar ons brengen, zij moet werken en ik pas op vanmiddag, denk dat ik vandaag dus ook naar de speeltuin ga. Als de vakantie al zolang duurt, weet je vaak niet meer wat je moet doen, terwijl ik het heerlijk vind om de kids thuis te hebben……groetjes Wendy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct