Hoi Nelleke
Gefeliciteerd met de nieuwe baan van je man! En leuk voor Kian dat ie naar het kdv gaat (het is écht heel leuk).
Sophie gaat 2 dagen naar het kdv en ik heb haar ook opgegeven voor een ochtend psz. Maar nu het dichterbij komt, vind ik het eigenlijk toch niet zo''n goed plan…. Ik weet zeker dat zij het geweldig zou vinden, maar het gaat al zo snel allemaal en voor ik het weet moet ze naar school en dan heb ik haar helemaal niet meer thuis. Ik denk dus dat ik haar die vrijdagochtend gewoon thuis hou haha.
Het verschil tussen een kdv en een psz is, heb ik me laten vertellen, dat kinderen op een psz meer gericht met school bezig zijn en op een kdv meer 'vrij' zijn om zelf te spelen. Maar goed, bij ons op het kdv is een peuterplus groep waar kinderen van 3+ zitten en daar spelen ze ook al in op de behoefte van die kindjes. Gijs is nooit naar de psz geweest en die heeft ook geen enkele moeite met aanpassen.
Ik neig er nu dus naar om geen gebruik te maken van de psz, maar dat komt dan ook en vooral omdat ik het nog zo fijn vind om die vrolijke krullebol nog een paar uurtjes per week voor mezelf te hebben haha.
Groetjes
Susan