Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

887924 Tess Is Toch Hard Gevallen

• Auteur

Tess is met haar hoofd tegen een hekje gevallen, het is nu een half uur geleden en het is nu nog steeds erg dik en blauw. Op de foto is het niet heel goed te zien maar het zit in het midden van haar voorhoofd. Ik hou haar maar even goed in de gaten want ze is een stuk rustiger dan normaal…als ze maar geen hersenschudding heeft.

Liefs sandra en een kusje van onze brokkenpiloot

#3732765 Quote

Je ziet het zeker goed op de foto.
    Nou maar hopen dat ze er niet al te veel last van heeft

kaat

#3732767 Quote

Oei oei, da's een behoorlijke blauwe schijf. Idd goed in de gaten houden. Maar ze blijft er wel vrolijk onder!

Groetjes,
    Nelly.

#3732775 Quote

toch maar even de huisarts gebeld omdat ze na haar slaapje maar bleef huilen. Tot morgenvroeg moeten we haar goed in de gaten houden en vannacht elke 3 uur wakker maken.

Liefs sandra

#3732776 Quote

Jeetje wat een blauw voorhoofd…. Dat was vast even flink schrikken, Tess ziet er de lol op de foto nog wel van in. Maar goed hoor dat je de huisarts hebt gebeld en als je het nou vanavond niet vertrouwd zou ik gewoon nog een keertje bellen…

Dikke knuffel voor Tess

Jolanda

#3732778 Quote

aaah arm kind hoop dat ze er snel geen last meer van heefd
    wat lijkt ze trouwens steets meer op haar broer zeg echt leuk

#3732779 Quote

ach gossie…. Je bent vast je helemaal rot geschrokken.
    Nou, sterkte ermee, en hopelijk gaat het snel over !!

liefs
    di silva

#3732786 Quote

Hiya Sandra!

Wow!! Dat is me een behoorlijke bult! Haha die meid van jouw in ook echt uit beton gegoten hoor!
    Is alles goed gegaan deze avond? Geen hersenschudding of iets dergelijks hoop ik?!

Ajuus, ilja

#3732788 Quote

Oei,.. wat een grote bult!!

Een dikke kus van ons er op!!

Esmé en Kay

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct