Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

887932 Ik Word Gelukkig Van Topic

• Auteur

Van die twee heerlijke kindjes die hier rond lopen (nou ja rennen op het moment)

#3732857 Quote

de gedachte dat mijn man nu z'n 'papadag' heeft en samen met onze twee boefies op pad is.

#3732862 Quote

Ik word gelukkig van die prachtige koppies die hier nu lekker in het zwembad liggen te genieten en te donderjagen !!

#3732877 Quote

een dagje alleen met Chris.
    Mijn man is met de twee oudste naar het strand (dat haat ik..)
    en ik ben alleen aan het kneuteren met mijn kleine man.
    lekker een badje..kletsen…knuffelen…mmmmm

x Pascal

#3732892 Quote

het heerlijke weer en dat blije snoetje van Daniëlle die dolgelukkig in haar zwembadje ligt en mij erbij wilt hebben zodat ze mijn buik (met baby) kan natmaken hihi

Groetjes Veronique

#3732896 Quote

de zon, die me toch energie geeft om leuke dingen buiten te doen met mijn dochter!!! Waar ze enorm van geniet.

#3732898 Quote

als ik mijn kleine ventje op mijn schoot hebt zitten. Meestal is hij dan moe en hangt dan lekker tegen mij aan. Daar wordt ik echt blij van.

En ik wordt er gelukkig van als hij met zijn papa aan het spelen is. Mijn man die glundert net zo veel van plezier als Enzo en dat vindt ik zo gaaf om te zien

liefs
    di silva

#3732904 Quote

Dat het nu lekker weer is en in onze vakantie niet!
    Oh nee andere   topic toch!!! hahahaha.
    Ik word eigenlijk van heel veel dingen gelukkig op het moment, ik heb zo veel positieve energie gekregen van drie weken vakantie dat ik overal enorm van kan genieten.
    Uiteraard op de eerste plaats van mijn  meisjes.

groetjes Daniëlle.

#3732914 Quote

ik word vrolijk van dat lieve koppie van ons meisje als ze smorgens onze kamer in komt heel zachtjes… met een big smile…en dan fluistert: wakkeh wohden…en je een kusje krijgt!!!
    dan begint mijn dag echt goed…. (ook al was het vanmorgen kwart over 6..pffff)

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct