Wat doen we zoal…………… pfff, voor mijn gevoel vliegen de dagen voorbij:
boodschappen doen, opruimen en bedden opmaken (ze helpt mee of speelt zelf), wasjes draaien, stadje in (ze is gék op de HEMA hahaha), naar de speeltuin of de kinderboerderij, in de tuin spelen (zandbak, schommel, tunneltje, springkusse), met haar keukentje spelen (eindeloos koken en rommelen), de pop verzorgen en met de buggy wandelen, op bezoek bij een ander kindje, spelen met haar broer, boekje lezen, bladeren door tijdschriften, met de magneetletters plakken, tekenen met het magicboard, met de auto's en de garage spelen, dansen, liedjes zingen, samen eten/drinken/koekje eten.
En dan slaapt ze ook nog zo'n 2 uur op een dag.
Eigenlijk speelt ze best veel zelf of met haar broertje en kan ik wat doen in huis. Ze heeft géén zitvlees, dus tv kijken is er niet bij. Wat ze wel heel leuk vind, net als Rebecca, is foto's kijken van baby Fietje (dat is ze zelf), of een filmpje kijken van Gijs van toen hij zo oud was als zij nu.
Maar ik begrijp ook wel wat je bedoelt hoor: als je zes weken non-stop thuis bent met je kleine, kán ik me voorstellen dat je zo af en toe ook even niet weet wat je moet doen.
Succes ermee in ieder geval!
Groetjes
Susan