Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

887956 Gezocht Leuke Bodywarmers En Tuinbroeken

• Auteur

Ik zoek me suf naar een leuke bodywarmer en een leuke tuinbroek. De bodywarmers die er zijn zijn saai en veeeeel te dik (inhoud: veren van 25 ganzen), en ik zag pas eindelijk een tuinpak in Kian z'n maat….79,95!!
    Nou klaag ik niet over ons maandelijkse inkomen hoor, maar dat ga ik echt niet voor een broek van Kian uitgeven.
    Dusssssss, wie heeft er leuke gezien? En waar!
    Liefs Nelleke

#3733123 Quote

Haha, dan ken je mij nog niet. Ik wil het nu nu nu!
    Die bodywarmer zeker, want dat vind ik voor nu handig (als het net te koud is voor zonder jas, maar te warm voor met jas).

#3733127 Quote

Nou ellen de nieuwe collectie is er al hoor, ik ben vandaag even uit mijn bol gegaan. Ik was bij v&D en daar hebben ze zulke leuke kleertjes. ik ben al geslaagd voor een winterjas voor Tess (ja ik weet dat het vandaag erg warm was) en voor Nick ook twee leuke winterstelletjes.

Maar Nelleke ik weet niet of ze daar ook tuinbroeken hadden.
    Dus zoveel heb je niet aan deze info haha.

#3733128 Quote

Ik heb hier bij de zeeman hele mooie bodywarmers  gezien.
    Legergroen met één lime groen streepje die over de borst loopt.
    Ik vond hem heel mooi maar Delano heeft er al ééntje…
    En deze tuinbroek vind ik heel mooi,maar heb hem (nog) niet besteld.

klik hier

Succes!
    Groetjes Tanja

#3733129 Quote

heb je al op http://www.kleertjes.com gekeken die hebben ook vanalles

#3733138 Quote

ja vorige week een bodywarmer gekocht voor mike, bij Vögele…grijs met geel en kostte me wel 4,95!!!!

#3733139 Quote

ja vorige week een bodywarmer gekocht voor mike, bij Vögele…grijs met geel en kostte me wel 4,95!!!!

#3733141 Quote

oeps was maar 1 keer 4,95 hoor hahahah

#3733146 Quote

Hoi Nelleke,

Ik was afgelopen woensdag bij de WE (die voor jongens/heren) en daar hing een superleuke bodywarmer (niet met veren van 25 ganzen maar misschien wel van 18… was dus ook geen superdunne).
    Maar hij was leuk!!! Maar Skip heeft hem eigenlijk niet nodig, dus heb hem laten hangen, maar hij blijft steeds in mijn hoofd zitten ahahaha.
    Misschien iets voor Kian. Ben je trouwens al bij H&M geweest, vind ik vaak ook leuk.

Groetjes, Noor

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct