Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

887979 Cissy Babysite

• Auteur

Hoi Cis, het is ons gelukt hoor die babysite downloaden.
    Je moet even kijken (of vragen) of jullie Winrar op jullie computer hebben staan.

Wanneer loopt jouw abonnement af? (dan weet ik of ik je heeeeeeeeeel snel moet helpen, of dat we het in stapjes kunnen doen)
    Liefs Nelleke

#3733348 Quote

Ow ik lees net dat je site al verlopen is. Kun je dan nog wel zo'n bestandje maken? Kun je nog inloggen of is ie al helemaal weg?

#3733353 Quote

ik moet een gebruikersnaam en een wachtwoord invullen en je raad het al: die weet ik niet meer. Ik kan ze ook geen mail sturen want mijn email doet het nog niet……stress dus!!!!!!

#3733381 Quote

tsja, zonder je gebruikersnaam en wachtwoord kom je nergens…
    Misschien heb je in je mailbox nog de mail staan van toen je je aanmeldde (twee jaar geleden dus….).
    Anders kun je nog een jaar geld overmaken, dan heb je nog een jaartje om uit te vogelen hoe het werkt ….
    Succes ermee en ik hoor het wel als ik je kan helpen…
    Liefs Nelleke

#3733421 Quote

Tis ook zo f*cking frustrerend dat ik ze niet gewoon kan bellen! En mijn mail doet het nog niet!
    Maar ja ik heb uiterlijk nog tot 9 september de tijd……

#3733422 Quote

Volgens mij kan ik ze een berichtje sturen via hun site! Mag ik dan evt jouw mailadres opgeven? Zodat ze de reactie naar jou kunnen sturen?
    Als het mag moet je ff jemailadres geven want dat heb ik natuurlijk nu ff niet haha…

Groetjes van Cissy

#3733475 Quote

WHOEOEOEOEOEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

#3733465 Quote

Nelleke, je bent GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Thanx!!! Ik heb hem nog met een jaar kunnen verlengen en dan zie ik wel hoe ik hem ga downloaden. Daar heb ik nu weer een jaar de tijd voor! Ik ben echt superblij want ik was echt bang dat ik hem kwijt was!

DANK JE WEL!!!!!!     XXXXXXXXXXXXXX

Groetjes van Cissy

#3733467 Quote

Oeh! Lekker al die zoentjes!!!! Ben d'r dol op! Dus als ik je nog 's kan helpen ….

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct